نسخه چاپی

انتقاد از اظهارات مطهری در مجلس

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: ما موظف هستیم مقابل دشمنان از دستگاه‌های امنیتی كشور دفاع كنیم.

به گزارش نما به نقل ازفارس، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی طی تذکری در جلسه علنی امروز خانه ملت خطاب به علی لاریجانی گفت: شما سال گذشته ضابطه‌ای را گذاشتید که ما آن را پذیرفتیم اما امروز مجددا خلاف آن عمل شد.

وی اضافه کرد: به اسم تذکر وقت گرفته شد اما به دستگاه‌های امنیتی نظام جفا شد و رئیس محترم جلسه به جای قطع تذکر تا انتها اجازه دادند بحث پیش رود و اعلام کردند که ما به حراست مجلس می‌گوییم که موضوع را پیگیری کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه نماینده‌ای گفته است در دفترم شنود کار گذاشته‌اند، خاطرنشان کرد: همه دنیا می‌دانند که تیم 9 نفره عملیاتی، 5 ساعت در اتاقی نمی‌مانند تا شنود کار بگذارند.

لاریجانی خطاب به بیرانوند گفت: حال شما می‌خواهید در مجلس راجع به این موضوع صحبت کنید؟

بیرانوند پس از سخن لاریجانی در بیان ادامه تذکر خود گفت: ما موظفیم مقابل دشمنان از دستگاه‌های امنیتی دفاع کنیم.

لاریجانی از بیرانوند پرسید که آیا شما اطلاعی درباره این موضوع دارید که اظهار‌نظر کنید؟ یکی از همکاران شما اعلام کرده که در دفترش شنود کار گذاشته‌اند، آیا شما مسئولیتی دارید که نسبت به این موضوع پاسخ دهید؟ و یا آن نماینده حق دارد که موضوع را پیگیری کند؟ اگر تخلفی صورت گرفته باید بدان رسیدگی شود.

بیرانوند پس از سخنان لاریجانی اظهار داشت: آقای رئیس! یک مطلب اثبات نشده برای دستگاه‌های بیگانه خوراک می‌شود و ما موظفیم از منافع نظام دفاع کنیم؛ آن نماینده هم حق ندارد موضوع را بیان کند زیرا اثبات نشده است.

لاریجانی مجددا خطاب به بیرانوند گفت: یکی از همکاران شما ادعا کرده است که در دفترش شنود کار گذاشته‌اند که این موضوع یا درست است و یا غلط، اگر درست باشد که تخلف صورت گرفته است البته رسیدگی به این موضوع ساز و کاری دارد.

وی اضافه کرد: ساز و کار این موضوع این است که نماینده شکایتی کرده و این شکایت مسیر خود را طی کند. جای طرح این بحث‌ها در مجلس نیست؛ ما در اینجا مباحثه نمی‌کنیم و مجلس محل بحث نیست؛ البته تذکر شما وارد نیست.

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...