نسخه چاپی

نكونام مي تواند بازيكن آزاد شود

هر آنچه باید از قرارداد جواد و استقلال بدانید

ادامه مسیر همكاری جواد نكونام و استقلال مه آلود است.

به گزارش نما جواد نکونام فصل گذشته در شرایطی به استقلال پیوست که باشگاه اوساسونا به دلیل بحران مالی که این کشور را فرا گرفته بود قادر به پرداخت دستمزد سالیانه وی نبود.

نکونام در آخرین سال حضورش در اوساسونا فقط 30 درصد مبلغ قراردادش را دریافت کرد و 70 درصد آن را طلب داشت.
با بازگشایی پرونده حضور نکونام در استقلال، این باشگاه تهرانی با اوساسونا وارد مذاکره شد. با همکاری نکونام و تمایل وی برای بازگشت به ایران، این بازیکن به طرف اسپانیایی اعلام کرد که 70 درصد باقی مانده دستمزد خود را می بخشد به این شرط که رضایت نامه اش صادر شود.
از سوی دیگر وی با باشگاه استقلال به توافقاتی دست یافت مبنی بر اینکه به عنوان بازیکن آزاد به استقلال می آید به شرط آنکه پولش به صورت تمام و کمال به وی پرداخت شود.
قرارداد استقلال و نکونام به ارزش 1.2 میلیارد تومان بسته شد. نکونام به طرف اسپانیایی اعلام کرد که رضایت نامه موقتی برای استقلال بفرستد تا تکلیف حقوقی وی و باشگاه بر سر دستمزدش روشن شود. این رضایت نامه صادر شد اما استقلال نتوانست همه پول نکونام را به وی بپردازد.


هم اکنون نکونام می تواند با تهاتر طلبش از اوساسونا خود را بازیکن آزاد کند و از آنجا که استقلال هم نتوانسته پول او را بدهد لذا وی مشکلی در این زمینه نمی بیند.


نکونام که یک پیشنهاد خوب از قطر دارد شاید برای ادامه بازی این کشور را انتخاب کند. آیا او واقعا با استقلال به بن بست رسیده است؟

۱۳۹۲/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...