نسخه چاپی

ضیافت غیر اخلاقی زنان زیبا برای دیپلمات‌ها!

یكی از مقام های رژیم صهیونیستی فاش كرد این رژیم برای جذب دیپلمات های خارجی برای آن ها ضیافت جنسی برگزار می كند .

به گزارش نما، "دیوید تسور" از اعضای حزب تازه تاسیس "جنبش" که رییس کمیته مبارزه با قاچاق زنان در پارلمان رژیم صهیونیستی هم هست، در اظهاراتی بی سابقه فاش کرد وزارت امور خارجه این رژیم برای به دام انداختن شخصیت های سیاسی و دیپلماتیک خارجی مقیم اسراییل آنها را به ضیافت های جنسی می کشاند تا از آنها سوء استفاده کند .

وی این را رسوایی بزرگی برای جامعه صهیونیست توصیف کرد. تسور در نشست کمیته مبارزه با قاچاق زنان در کنست رژیم صهیونیستی تاکید کرد: وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی میهمانان خارجی خود را برای گذراندن وقت به باشگاه های جنسی دعوت می کند و به آن ها سرویس های غیر متعارف ارائه می دهد.

تسور پیشتر فرمانده پلیس تل آویو بود. وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی اظهارات جنجالی تسور را رد و مدعی شده است که تمامی این اظهارات باطل و دروغ است.

رسوایی تازه رژیم صهیونیستی در شرایطی مطرح شده که پیش از این " تزیپی لیونی " ، وزیر دادگستری فعلی این رژیم و وزیر امور خارجه سابق ، آبانماه سال گذشته در گفتگو با روزنامه تایمز انگلیس اعتراف کرد: در زمان فعالیتش در سازمان اطلاعات و جاسوسی اسرائیل (موساد) برای تخلیه اطلاعات برخی شخصیت‌های عربی با آن‌ها ارتباط جنسی داشته است.

لیونی در این باره اذعان کرد: «من برای بد نام کردن برخی شخصیت‌های عربی و ایجاد پرونده رسوایی برایشان با آن‌ها ارتباط جنسی داشته‌ام تا اطلاعات مهم و امتیازهای سیاسی از آن‌ها بگیرم.»

وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی درحالی به داشتن روابط نامشروع و غیراخلاقی با “صائب عریقات” عضو سازمان آزادیبخش ، دیپلمات ارشد فلسطینی و رئیس هیأت فلسطینی مذاکره کننده با اسرائیل و “یاسر عبدربه” دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فسطین اعتراف کرد که توضیح داد، دوربین‌های مداربسته رژیم صهیونیستی نیز از برقراری این روابط نامشروع، فیلمبرداری کرده‌اند.

لیونی گفته است که در این ارتباط از خاخام بزرگ اسرائیل طلب اذن و اجازه کرده وخاخام بزرگ نیز درباره وی فتوا داده که زیپی می‌تواند با بیگانگان روابط نامشروع داشته باشد به شرط آنکه این امر به منافع اسرائیل خدمت کند.

این شخصیت صهیونیستی در ادامه گفته بود که وی از انجام هیچ قتل و یا ارتکاب جنایتی یا داشتن چنین روابط نامشروعی واهمه ندارد،‌ به شرط آنکه تمام این اقدامات برای اسرائیل سودمند باشد.

۱۳۹۲/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...