نسخه چاپی

رضویان دیگر نمی‌خواهد مردم را بخنداند

آقایان لولایی و تیموری هم در سریال «خروس» بازی كاملا جدی دارند و فقط موقعیت‌های داستان است كه قرار است برای لحظاتی روی لب‌های مخاطبان خنده بنشاند.

به گزارش نما رضویان ابتدا با اشاره به تفاوت نقشش در سریال «خروس» آقاخانی نسبت به سایر نقش‌هایی که تاکنون داشته، اینگونه می‌گوید: تنها تفاوتی که نسبت به سایر نقش‌هایم می‌توانم در سریال «خروس» قائل شوم، این است که آقای آقاخانی نهایت تلاشش را انجام داده تا قصه را روایت کند و اصلا قرار نیست در مقام جواد رضویان، مثل همیشه، خنده‌دار باشم.

آقایان لولایی و تیموری هم در سریال «خروس» بازی کاملا جدی دارند و فقط موقعیت‌های داستان است که قرار است برای لحظاتی روی لب‌های مخاطبان خنده بنشاند.

ایفاگر کاراکتر «اسماعیل» در سریال «خروس» سعیدآقاخانی می‌گوید: در سریال «خروس» جلوی من بازیگر به عنوان جواد رضویان و سایر بازیگران را گرفته‌اند از اینکه بخواهیم بازی کنیم، بلکه قرار است خودمان باشیم و قصه را روایت کنیم.

وقتی از او می پرسیم چه شد که بعد از سال‌ها دوباره به بازیگری روی آوردید؟ اینگونه پاسخ می‌دهد: حدود سه سال و نیم است که در مقام بازیگر مقابل دوربین نرفته بودم و از اینکه بعد از سال‌ها برگشتم و با «خروس» آقاخانی غافلگیر شدم خوشحالم. از خدا می‌خواهم تا همیشه از طرف بینندگان مقبول باشیم و کارهایمان را بپسندند.

به ویژه سریال «خروس» که خیلی سخت ساخته شده است و فشار زیادی را متحمل شدیم. در عرصه کارگردانی سریال‌های طنز تلویزیون هم چندین کار در دست دارم که یکی از آنها برای شبکه تهران است اما هنوز به قطعیت نرسیده که بتوانم اعلام کنم.
منبع: ایسنا

۱۳۹۲/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...