نسخه چاپی

حمله خزنده مرد تنها به زنان در شمال شهر!

دزد تنها با گشتزنی‌های حرفه‌ای در شمال شهر تهران به شكار كیف زنان دست می‌زد.

روز 4 خرداد‌ماه سال‌جاری زن جوانی با مراجعه به کلانتری 101 تجریش گفت کیف زنانه‌اش از سوی راننده پراید خاکستری‌رنگی به سرقت رفته است. این زن به بازپرس شعبه 5 دادسرای ناحیه یک تهران گفت: ساعت 7 عصر چهارم خرداد‌ماه از خیابان دربندی عبور می‌کردم که راننده پرایدی به ستم آمد و کیفم را که داخل آن مدارک شناسایی،‌ دسته‌چک و یک سکه بهار آزادی و پول بود، قاپید و با سرعت گریخت. همزمان با کلید‌خوردن عملیات ردیابی در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران مشخص شد این دزد تنها از زنان دیگری نیز در همان مناطق بالای شهر سرقت کرده است. این زنان در اظهاراتشان گفتند سرقت‌ها زمانی صورت گرفته که آنها برای ورود یا خروج از پارکینگ لحظه‌ای توقف کرده‌اند و دزد تنها با بازکردن در سمت شاگرد راننده اقدام به سرقت کیف دستی کرده است.

یکی از این زنان به افسر پرونده گفت: روز 28 اسفند‌ماه در خیابان مقصود‌بیک در حال خروج از پارکینگ خانه بودم که ناگهان دزد تنها با باز کردن در شاگرد خودرویم، اقدام به سرقت کیف دستی‌ام کرد و سوار بر پرایدش گریخت.

زن تیزهوش

پلیس در حال بررسی شاخه چهره‌نگاری رایانه‌ای و آلبوم مجرمان قدیمی بود که روز 22 خرداد‌‌ماه زنی تیزهوش با پایگاهم یکم تماس گرفت و ادعا کرد دزد تنها را سوار بر همان پراید خاکستری‌رنگ در خیابان حسابی دیده است و همین گزارش تلفنی کافی بود تا کارآگاهان ساعت 21:30 «علیرضا» 47 ساله را دستگیر کردند.

در همان ابتدا مشخص شد علیرضا یکی از مجرمان قدیمی در زمینه سرقت و مواد مخدر است و این تبهکار در مراجعه حضوری با زنان مالباخته و پیدا شدن مدارک شکارهایش در مخفیگاهش چاره‌ای جز اعتراف ندید و پذیرفت به تنهایی سوار بر پراید در محله‌های بالای‌شهر گشت می‌زده و با دیدن زنان تنها یا راننده که در برابر پارکینگ خانه‌هایشان پیاده شده بودند با تیزچنگی از آنان سرقت می‌کرده‌است.

بنابر این گزارش، با توجه به گستردگی دزدی‌های این تبهکار و شگرد خاص وی در حمله به زنان، بازپرس پرونده خواستار انتشار عکس وی شد تا زنانی که در دام وی افتاده‌اند به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

وطن امروز

۱۳۹۲/۴/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...