نسخه چاپی

روحانی: اسرائیل توان حمله به ایران را ندارد

رئیس جمهور منتخب تأكید كرد: اینكه رژیم صهیونیستی نمی تواند ملت ایران را تهدید واقعی كند و قدمی نظامی علیه ما بردارد، به دلیل سابقه ۸ سال دفاع مقدس است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی که در بیست و یکمین محفل انس پیشکسوتان جهاد و شهادت در مسجد ولیعصر (عج) تهران سخن می‌گفت، پیروزی‌های دوران 8 سال دفاع مقدس را متعلق به همه ملت دانست.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس عملیات‌های بزرگی داشتیم که همه با هم در آن بودیم و کسی نمی تواند بگوید که من تنها بودم.

حجت‌الاسلام روحانی که در ایام دفاع مقدس مسئولیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء را بر عهده داشت، تآکید کرد: نباید نکات ریز جنگ را بزرگ کنیم بلکه باید نکات اصلی را مدنظر قرار دهیم.

رئیس جمهور منتخب ملت با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در 24 خرداد ماه گذشته، اظهار داشت: در روزهای اول انتخابات، خیلی ها ناامید و مأیوس بودند و برخی بدگمانی ها، تردیدها و شک‌ها وجود داشت اما دیدیم که خدا با دل‌ها چه کرد و رهبری با تدبیر خود، قدم به قدم جامعه را هدایت کردند.

روحانی خاطرنشان کرد: هیچ جناح و فردی احساس نکرد در این انتخابات شکست خورده است و آن خادمی که رأی آورد، آنقدر با معتدلین دو جناح نزدیک بود که هر دو احساس پیروزی کردند.

وی ادامه داد: پیام انتخابات یازدهم این بود که افراط‌گری ما را به جایی نمی رساند و این تعقل است که ما را به هدف نهایی می رساند.

روحانی با بیان اینکه «شکاف و اختلاف ما را به جایی نمی رساند»، افزود: چرا اشتباه چند نفر یا یک حزب را اینقدر کش می دهیم؟ ممکن است همه اشتباهی داشته باشیم اما باید از پیغمبر اسلام بیاموزیم و گذشت داشته باشیم و راه را برای آنهایی که آماده بازگشتند، تسهیل کنیم.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به تهدیدات دشمنان اظهار داشت: خیلی حرف‌ها در دنیا زده می شود؛ مثل اینکه می گویند گزینه‌ها روی میز است یا یک کشور (رژیم) مفلوک در این منطقه هر روز ما را تهدید می کند اما شما (رزمندگان) فقط به آنها می خندید.

روحانی افزود: اصلاً رژیم صهیونیستی کیست که بخواهد ما را تهدید کند و اینکه نمی تواند ما را تهدید واقعی کند و قدم نظامی علیه این ملت بردارد، به دلیل سابقه 8 سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: آنها می دانند که اگر اتفاقی بیافتد، مردم ایران اسلامی با خلوص بیشتر، شهامت بیشتر و قوی تر ایستادگی می کنند.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...