نسخه چاپی

هتك حرمت به دختران جوان در كوچه‌های خلوت شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از شناسایی و دستگیری سارقان به عنف كه با پوشش مسافركش در شیراز اخاذی می‌كردند خبر داد.

به گزارش نما به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ در پی وقوع چند سرقت با پوشش مسافرکش توسط باندی از سارقان در سطح شهرستان شیراز،‌ تحقیقات پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

در تحقیقات انجام شده، مشخص شد دو راننده و سرنشین یک پیکان سواری شخصی در سطح شهر، سوژه‌های خود که اغلب دختران جوان بوده را به عنوان مسافر، سوار و پس از طی مسافتی با تغییر مسیر در کوچه‌های خلوت با تهدید کارد ضمن آدم‌ربائی و در برخی موارد همراه با آزار و اذیت جنسی، اموال شامل پول، طلاجات و گوشی تلفن همراه آنان را به سرقت می‌برند.

با توجه به حساسیت موضوع شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و انجام چهره‌نگاری، مشخصات سارقان در اختیار ماموران پلیس در سطح شهر قرار گرفت.

پس از آنکه فردی به ماموران مراجعه و اظهار کرد که خودرو پیکان وی توسط دو نفر در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر توسط دو مسافرنما به سرقت رفته است، در تحقیقات به عمل آمده از وی با توجه تناقض گویی‌های این فرد ماموران به وی مظنون شدند.

با انجام تحقیقات لازم ماموران متوجه صوری و واهی بودن پرونده شده و در ادامه با تطابق چهره سارقان با این فرد و بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد این فرد یکی از آن دو سارق به عنف است.

در تحقیقات اولیه سه سرقت به عنف با همدستی فردی دیگری با پوشش مسافرکش‌نما از این سارق کشف شد.

با تلاش ماموران همدست این سارق نیز دستگیر و در بازرسی از منازل آنان چهار گوشی تلفن مسروقه متعلق به شکات کشف شد.

سرهنگ سیروس حیدری با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت:در ادامه تحقیقات آدم‌ربایی، سرقت‌های به عنف و توام با آزار و اذیت از هر دو نفر کشف و سارقان با قرار مناسب قانونی راهی زندان شدند.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...