نسخه چاپی

استقلال و پرسپولیس هیچ مشكل كلی ندارند

وزیر ورزش با اشاره به این كه دو تیم اصلی استقلال و پرسپولیس هیچ مشكلی ندارند، گفت: این دو تیم در حال بستن تیم‌های خود هستند و كادر فنی این دو تیم نیز هیچ مشكلی ندارد.

به گزارش نما، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی درباره مشکلات باشگاه‌ها گفت: عظمت ورزش ایران و قهرمانی‌ها در رشته‌های مختلف بسیار مهم‌تر از اینگونه مسائل جزئی است، من نمی‌گویم که این مسائل مطرح نشود اما مطرح شدن آنها سبب فراموش شدن مسائل کلی است.

وی درباره دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: این دو تیم در حال بستن تیم‌های خود هستند، کادر فنی و این دو تیم هم هیچ مشکلی ندارد من می‌بینم که هر صحبتی می‌کنم تعبیر دیگری از آن می‌شود.

عباسی درباره سرمایه‌گذاری در تیم‌هایی همچون والیبال و بسکتبال گفت: آسیب‌شناسی ما از چند جریان کلی در ورزش این است که سرمایه‌گذاری‌های ما در چند رشته همچون وزنه‌برداری و کشتی بوده است و عمدتاً شامل ورزش‌های انفرادی است.

وزیر ورزش با بیان اینکه این مسئله حتی به این برداشت اجتماعی انجامیده بود که ما توانایی انجام ورزش‌های جمعی را نداریم اظهار داشت: از همین رو سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در چنین ورزش‌هایی صورت گرفت، البته ما توانایی سرمایه گذاری گسترده را در تمامی ورزش های اینچنینی نداریم، اما تمام تلاش خود را می کنیم.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...