نسخه چاپی

توضیح تابش درباره آمار ارائه شده از سوی روحانی

نماینده اردكان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آنچه تضعیف و تخریب دولت آینده در صحن علنی مجلس خواند، درباره آمار ارائه شده از سوی حسن روحانی رئیس جمهور منتخب در صحن مجلس توضیحاتی ارائه كرد.

به گزارش نما، محمد رضا تابش در گفتگو با مهر در خصوص انتقادات اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس نسبت به اظهارات روحانی در صحن علنی مجلس، گفت: قبل از اینکه آقایان انتقاداتشان را در صحن مطرح کنند با آنها صحبت کردم که اگر نقد منطقی و دقیقی دارند در صحن صحبت کنند در غیر این صورت از بیان انتقادات خود صرفنظر کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به آنها گفتم رئیس جمهور منتخب به نمایندگان احترام گذاشت و تدبیر کرد و به مجلس آمد و اولین سخنرانی ایشان در صحن علنی مجلس انجام شد حال اگر بخواهیم جوی را در مجلس به وجود آوریم که مخالفت با ایشان تلقی شود یا زاویه گیری مجلس با رئیس جمهور منتخب تلقی شود خوشایند نیست، مردم نمی پسندند.

وی ادامه داد: به آنها گفتم سیاست هم اقتضا نمی کند شما در اولین گام ها که هنوز عرق مردم خشک نشده، خاطره ناخوشایندی به وجود آورید تا ذهنیتی در جامعه ایجاد شود که نمی‌خواهند اجازه دهند این دولت کار کند و یا چوب لای چرخ دولت می‌گذارند.

تابش با تاکید بر اینکه نقد و تحلیل و حرف‌های تخصصی مورد استقبال است، گفت: تخریب و تضعیف دولت آینده در شرایط فعلی جایگاهی ندارد.

رئیس فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در خصوص آماری که روحانی در حوزه تورم و اشتغال در صحن علنی مجلس ارائه داد، گفت: آماری که در خصوص تورم ارائه شد تورم نقطه به نقطه بود که با آمار تورم ماهیانه تفاوت می‌کند و همیشه بالاتر از آمار تورم سالانه و ماهانه است.

وی ادامه داد: آمار اشتغال نیز که از سوی رئیس جمهور منتخب ارائه شد اشتغال خالص بود، آمار اشتغال ناخالص فرصت های شغلی از دست رفته را بررسی نمی‌کند در حالی که آمار اشتغال خالص آمار اشتغال از دست رفته را نیز محاسبه می‌کند.

علی اصغر زارعی نماینده تهران و بهرام بیرانوند نماینده بروجرد در صحن علنی مجلس نسبت به اظهارات روحانی انتقاد کرده و آماری که از سوی رئیس جمهور منتخب در صحن علنی مجلس مطرح شد را مورد تردید خواندند.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...