نسخه چاپی

شماره كارتهای صادره بانك صادرات ایران از 34 میلیون كارت گذر كرد

بانك صادرات ایران به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانكداری نوین تا پایان خرداد ماه سالجاری 34 میلیون و 341 هزار كارت الكترونیكی بانكی صادر نموده است.

به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران، در راستاي جلب رضايت مشتريان، ارتقاي کيفي خدمات، تنوع بخشي به محصولات و توسعه بانکداري الکترونيک، اين بانک نسبت به صدور و تحويل انواع کارت بانکي به مشتريان و متقاضيان دراسرع وقت اقدام نموده و بر اين اساس تا پايان خرداد ماه سالجاري، بالغ بر 34 ميليون و 341 هزار کارت صادر و تحويل مشتريان نموده است که از اين تعداد، 24 ميليون کارت مربوط به استانها و 10 ميليون کارت مربوط به مشتريان در تهران مي‌باشد.
اين گزارش حاکي است از بين انواع کارتهاي الکترونيکي، کارتهاي سپهر با توجه به قابليت‌هاي زياد آن که امکان دريافت و انتقال وجه از طريق دستگاه‌‌هاي خودپرداز، خريد online از طريق بسترهاي اينترنتي، خريد با استفاده از دستگاه‌هاي پايانه فروش و... را براي مشتريان فراهم مي‌سازد بيشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
گفتني است دارندگان سپهرکارت‌ها مي‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌هاي خودپرداز، پرداخت تلفني قبوض، تلفن­بانک صداي سپهر (09602)، پايانه‌هاي فروش نصب شده در فروشگاه‌هاي معتبر سراسر کشور و دستگاه‌هاي کارتخوان شعب استفاده نمايند.

۱۳۹۲/۴/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...