نسخه چاپی

آدم مشهورهای قاتل!

«آدم مشهورهای قاتل»؛ این عنوانی است برای افراد مشهوری كه به عمد یا ناخواسته، اقدام به قتل كرده اند. د راین گزارش به 10 نفر اول این لیست می پردازیم.

به گزارش نما به نقل از همشهری سرنخ: «آدم مشهورهای قاتل»؛ این عنوانی است برای افراد مشهوری که به عمد یا ناخواسته، اقدام به قتل کرده اند. د راین گزارش به 10 نفر اول این لیست می پردازیم.

پیل اسپکتور

تهیه کننده و موزیسین آمریکایی که 68 سال سن دارد، این روزها در انتظار این است که قضات دادگاه، بین تبرئه و 18 سال زندن برای او، کدام یک را در نظر می گیرند.

شواهد ماجرا از این قرار است که پیل، زنی را با شلیک گلوله به قتل رسانده اما تیم وکلای او اصرار دارند که پیل تنها شاهد خودکشی آن زن بوده. انگشت اتهام در حالی به سمت اسپکتور دراز است که او سال هاست به مواد روانگردان اعتیاد دارد و همیشه با چهره عبوس دیده می شود و هیچگاه روابط عمومی خوبی در زندگی اش نداشته. بدن بی جان لنا کلارکسون، مقتول این جنایت، سومفوریه 2003 در حومه شهر لس آنجلس در لیموزین اسپکتور پیدا شد. کلارکسون که یکی از بازیگران هالیوود است، آن روزها در آخرین فیلمش مشغول نقش آفرینی بودو به واسطه آشنایی با این موزیسین، دیداری هم با او داشت؛ که سرانجامش به قتل ختم شد.



قضات پرونده اعتقاد دارند اسپکتور، سعی کرده صحنه قتل را پاکسازی کند و رد پایی از خودش به جا نگذارد، اما وکلای او می گویند او هیچ قتلی انجام نداده و لنا کلارکسون از آنجا که سال ها در رویای هالیوود به سر می برده و نتوانسته آنطور که باید به موفقیت و شهرت برسد. سرخورده شده و دست به خودکشی زده. آنها ادعا می کنند که اسپکتور تنها قصد کمک به این زن را داشته و نه چیز دیگری. پرونده این چهره در حال حاضر به بن بست رسیده اما از آنجا که قاضی پرونده در محاکمات قتل مشهوری مثل او، جی سیمپسون و رابرت بلاک حضور داشته و به نوعی پیروز آن پرونده ها بوده، همه به پیروزی اش امیدوارند.


جیم گوردن

یکی از بهترین بازیگران هالیوود نیز متهم به قتل مادرش است. جیم گوردن 68 ساله، زمانی که دست به قتل مادرش زد، دچار بیماری اسکیزوفرنی بود. او در سال های 1983 صداهای مختلفی از جمله صدای مادرش را می شنید که ناشی از مشکل روانی اش بود.

10 آدمکش مشهور!

این بازیگر، یک روز آنقدر از این صداها خسته شد که با چکش بر سر مادرش کوبید و او را کشت. با اینکه بعدا مشخص شد که او بر اثر جنون مادرش را کشته اما از آنجا که قانون کالیفرنیان آن زمان برای این بیماری مصونیتی در نظر نگرفته بود، این هنرمند به 16 سال حبس محکوم شد. جیم 13 جولای 1984 رسما زندانی شدنش را آغاز کرد و 16 سال، بین زندان و تیمارستان در رفت و آمد بود.


لیلو برانکاتو

لیلو، یکی از بازیگران کلمبیایی هالیوود است که در فیلم های مشهوری به ایفای نقش پرداخته: از جمله فیلمی که مارلون براندو کارگردانی اش را برعهده داشت. این بازیگر در دسامبر 2005 و طی یک سرقت، افسر پلیسی را به ضرب گلوله به قتل رساند. لیلو برای جرمی که مرتکب شده است، باید 10 سال زندان را تحمل می کرد. البته این بازیگر هالیوودی، 3 سال دیگر از زندان آزاد می شود.

10 آدمکش مشهور!


روبرت بلاک

روبرت بلاک یکی از بازیگران مشهور آمریکاست که از 7 سالگی بازیگری را آغاز کرد. این بازیگر پله های ترقی را با سرعتی باورنکردنی طی کرد تا اینکه تصمیم به ازدواج گرفت. او با «سوندرا» که خودش نیز بازیگر بود، ازدواج کرد و سال 1983 طلاق گرفت اما طلاق پایان ماجرای آنها نبود. این بازیگر 18 آوریل 2002 به خاطر قتل همسرش دستگیر و مجرم شناخته شد. او در حکمی که دادگاه اول علیه اش صادر کرد، با وثیقه یک میلیون دلاری از زندان کاندول آزاد شد.

بلیک در جلسه بعدی به قتل همسرش با شلیک گلوله محکوم شد. دادگاه او را به خاطر ارتکاب این جرم به پرداخت 30 میلیون دلار به فرزندانش محکوم کرد.

10 آدمکش مشهور!


متیو برادریک

برادریک بیشتر از اینکه خودش شهرت داشته باشد، همسرش مشهور است؛ سارا جسیکا پارکر، مدت هاست با متیو ازدواج کرده اما یک تصادف مشکوک، همه چیز را خراب کرد.

در سال 1987 زمانی که او با ماشین بی ام و آخرین مدل خودش در ایرلند ویراژ می داد، بر اثر تصادفی، 2 نفر را کشت. زمانی هم که دستگیر شد تنها یک دلیل آورد: از دست دادن کنترلش در رانندگی.

با اینکه او به پرداخت 175 میلیون پوند حریمه محکوم شد اما خیلی ها اعتقاد دارند کشته شدن این مادر و دختر تصادفی نبوده و او با نقشه قبلی دست به این قتل زده.

10 آدمکش مشهور!


ربکا گایبرت

ربکا یکی از بازیگران هالیوودی است که در اغلب سریال های تلویزیونی آمریکا شرکت کرده. او مدتی قبل زمانی که در حال رانندگی بود، «جورج کروز» 9 ساله را کشت. او به پرداخت 2800 دلار جریمه و انجام 750 ساعت خدمات اجتماعی محکوم شد.

10 آدمکش مشهور!


جیسون ویلیامز

14 فوریه سال 2002 برای جیسون سال خوبی نبود. او با یک تفنگ ساچمه ای راننده تاکسی خودش را به قتل رساند. این حرکت بسکتبالیست، در زمان خودش واقعا تکان دهنده بود. زمانی که او دستگیر شد اعتراف کردکه واقعا قصدی نداشته و ناخواسته این کار را انجام داده. به روایت خودش، او یک تفنگ ساچمه ای در دست داشته و مشغول نشنان دادن آن به «کوستاس گاس کریستوفر» 55 ساله بوده که تعادلش را از دست داده و گلوله شلیک شده از تفنگ جان راننده را گرفت.


هاوارد هیوز

کارگردان و تهیه کننده میلیاردر هالیوود 11 ژوئن 1936 اسم خود را در لیست قاتلان مشهور ثبت کرد. او زمانی که در حالت عادی به سر نمی برد، در یک تقاطع عابر پیاده ای را زیر گرفت و باعث مرگ او شد. مایر که در این حادثه جان باخته بود 20 سال بیشتر نداشت.

شاهدان ماجرا می گویند هیوز باید برای این کار سال ها حبس می شد اما به دلیل رشوه ای که پرداخت کرد تنها به 20 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.

10 آدمکش مشهور!


چارلز اس داتون

«بازی مرگ» از مشهورترین فیلم های سینمایی است که «چارلز اس داتون»، بازیگر سیه چرده هالیوود، در آن به ایفای نقش پرداخته. جالب است بدانید او بازیگری را بعد از اینکه دوران حبسش را در زندان گذراند آغاز کرد. چارلز سال ها قبتل در نزاعی خیابانی، یک نفر را با سلاح سرد از پای درآورد. او مدتی در سلول انفرادی حبس شد اما بعد از آن به داخل بند آمد و برای آموزش کتابخوانی و تئاتر به زندانیان انتخاب شد. او بعد از آزادی در مقطع کارشناسی ارشد درس خواند و در حال حاضر در سینمای هالیوود مشغول به فعالیت است.

10 آدمکش مشهور!


جی آر اسمیت

9 ژوئن سال 2007 بود که ستاره بسکتبال دنیا درحالی که رانندگی می کرد، اقدام به زیر گرفتن آنرده بل کرد. اسمیت که قبل از این حادثه بارها به دلیل سرعت غیرمجاز گواهینامه اش به حالت تعلیق درآمده بود، این بار نتوانست ماجرای سرعت بالایش را بدون تلفات تمام کندو مرتکب قتل غیرعمد یک زن شد.

او در این پرونده مجرم شناخته شد و در ازای جرمی که مرتکب شده بود، به جز پرداخت جریمه نقدی، 24 روز در زندان ماند و به 500 ساعت انجام خدمات اجتماعی محکوم شد.

۱۳۹۲/۴/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...