نسخه چاپی

اخاذی از دختران با وعده بخت گشایی

مردی كه با دروغ و رمالی اقدام به كلاهبرداری و اخاذی از دختران دم بخت می‌كرد، توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامی جهرم با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات جهرم با ادعای کارگشایی و بخت‌گشایی در مشکلات مردم، اقدام به رمالی و دعانویسی کرده و از این طریق مبالغ هنگفتی از مراجعه ‌کنندگان کلاهبرداری می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

یوسف ملک‌زاده ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل فعالیت متهم را شناسایی کردند و با انجام تحقیقات نامحسوس مطلع شدند که متهم با ادعای دروغین، مردم و به ویژه زنان و دختران را فریب داده و با گرفتن مبالغ هنگفت به آنان اطمینان کارگشایی و بخت‌گشایی در مشکلاتشان را می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاهش مقادیری آلات و ادوات رمالی کشف کردند.

ملک‌زاده با بیان اینکه متهم انگیزه خود از این کار را بیکاری و کسب درآمد برای معیشت خود عنوان کرده، افزود: با توجه به اقرار متهم در مورد اغفال و کلاهبرداری از ده‌ها نفر، شهروندان می‌توانند به منظور شکایت از متهم و تکمیل پرونده وی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جهرم مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی جهرم اذعان داشت: پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مسئول در پایان متذکر شد: پلیس با این‌چنین مجرمانی که اعتقادات شهروندان را هدف نیات شوم خود قرار می‌دهند، برخورد می‌کند.

۱۳۹۲/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...