نسخه چاپی

آخرین وضعیت شكایت دولت از 3نماینده مجلس

معاون حقوقی رئیس‌جمهور آخرین وضعیت پرونده‌های شكایت یك خبرگزاری از معاونت ارتباطات نهاد ریاست جمهوری و همچنین شكایت دولت از سه نماینده مجلس را تشریح كرد.

به گزارش نما، فاطمه بداغي معاون حقوقي رئيس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره طرح شکايت يکي از خبرگزاري‌ها از معاون ارتباطات نهاد رياست جمهوري گفت: اين پرونده هم اکنون در دادسراي رسانه در حال رسيدگي است.

وي با بيان اينکه اين خبرگزاري شکايتي را از معاونت ارتباطات نهاد رياست جمهوري بابت خبر سفر رئيس‌جمهور به روسيه مطرح کرده است، تصريح كرد: روابط عمومي نهاد رياست جمهوري خبر منتشر شده از اين رسانه را با ارائه مستنداتي تکذيب کرده است و تکذيبيه اين خبر از جانب مقام مسئول مربوط ارائه شده است.

معاون حقوقي رئيس‌جمهور همچنين درباره آخرين وضعيت شکايت دولت از سه نماينده مجلس بابت نطق توهين‌آميز آن‌ها در صحن علني مجلس شوراي اسلامي گفت: بعد از ابلاغ قانون نظارت بر رفتار نمايندگان مجلس پرونده اين سه نماينده مجلس به هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان ارجاع داده شد.

بداغي خاطرنشان کرد: با توجه به شرايط فعلي، اين هيئت مسئول پيگيري شکايت دولت از اين نمايندگان خواهد بود به طوري که اگر اين هيئت شکايت دولت را وارد بداند و اگر رفتار نمايندگان برخلاف شئون نمايندگي تشخيص داده شود ، درمحاکم قابل رسيدگي خواهد بود.

۱۳۹۲/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...