نسخه چاپی

مشكل دایی برای زیارت بارگاه امام رضا (ع)

كادرفنی پرسپولیس اعلام كرد كه بازیكنان این تیم در صورت دریافت بی‌دلیل كارت زرد یا قرمز جریمه خواهند شد.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشي؛ با تصمیم مسئولان و کادر فنی پرسپولیس، کاروان سرخ پوشان برای زیارت حرم امام رضا (ع)‌ در سفری یک روزه بعدازظهر روز گذشته عازم مشهد مقدس شدند.
پرسپولیسی‌ها پس از اینکه در هتل اطلس مستقر شدند و شام خوردند ساعت 21 به زیارت حرم آقا امام رضا(ع) رفتند و پس از استقبال گرم مسئولان آستان قدس رضوی به زیارت و دعا در حرم پرداختند، اما علی دایی هنگام زیارت و خواندن نماز به دلیل ازدحام جمعیت با مشکلاتی مواجه شد.
سرمربی پرسپولیس پس از ورود به بارگاه امام رضا(ع) ازسوی زائران حاضر در حرم شناسایی شد و همین موضوع عاملی شد تا وی برای زیارت و نماز خواندن با مشکل مواجه شود.
* برخی از بازیکنان پرسپولیس در دو دیدار گذشته‌ دوستانه خود مقابل تیم های فولاد خوزستان و سایپا بی دلیل از داور کارت گرفته و از زمین مسابقه هم اخراج شدند که همین موضوع نگرانی هایی را برای کادر فنی تیم ایجاد کرده است.
از همین رو کادر فنی به بازیکنانی که بی دلیل از داور کارت دریافت می کنند، هشدار داده که چنانچه بی مورد کارت بگیرند یا اخراج شوند، جریمه سنگینی در انتظارشان خواهد بود.


* کاروان تیم فوتبال پرسپولیس پس از زیارت بارگاه امام رضا(ع) در سفری یک روزه صبح امروز به تهران بازگشت، این در شرایطی است که اعضاء کادر فنی و بازیکنانی که اهل خراسان رضوی بودند همراه قرمزپوشان به تهران نیامدند و برای دیدار با خانواده‌هایشان از اردو جدا شدند.


علی دایی نیز امروز همراه سرخ پوشان نبود، چرا که وی شب گذشته به صورت انفرادی به تهران برگشته بود.

گفتنی است در این سفر محمد رویانیان نیز قرمزپوشان را همراهی می‌کرد. پرسپولیسی‌ها هنگام بازگشت به تهران مورد استقبال هواداران مشهدی قرار گرفتند.

۱۳۹۲/۴/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...