نسخه چاپی

همزمان با ماه مبارك رمضان صورت گرفت؛

كمك یك میلیاردی مردم نظنز به زندانیان جرائم غیر عمد

برای اولین بار جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان نظنز –پایگاه هسته‌ای ایران اسلامی برگزار و مبلغ یك میلیارد ریال توسط خیرین و نیكوكاران این شهرستان به این امر اختصاص داده شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، برای اولین بار جشن گلریزان زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان نظنز –پایگاه هسته‌ای ایران اسلامی برگزار و مبلغ یک میلیارد ریال توسط خیرین و نیکوکاران این شهرستان به این امر اختصاص داده شد.

در این مراسم که امیری مدیرکل زندان‌های استان، فرماندار، نمانیده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، شهردار و شواری اسلامی شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضاء شورا ی تامین شهرستان و جمعی از صنعت گران خیرین و نیکوکاران و مسئولین ستاد دیه اصفهان و کاشان حضور داشتند با تلاش و پیگیری‌های شیخ مقدم رئیس دادگستری این شهرستان اولین جشن گلریزان این شهرستان برگزارشد.

رئیس دادگستری شهرستان نظنز در این مراسم هدف از برگزاری این جشن را برای اولین در شهرستان حضور و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد برشمرد و گفت: نظنزی‌ها همه ساله در جشن گلریزان کاشان سهیم بوده‌اند اما بدلیل حضور هر چه بیشتر صنعت گران و خیرین این شهرستان با مساعدت مسئولین زندانهای استان و ستاد دیه کاشان امسال جشن گلریزان بصورت مستقل برگزار شد که بحمدالله در اولین جشن آن سربلند و کمک قابل توجهی جمع آوری شد.

وی هدف در سیستم قضایی را بر مبنای احقاق حقوق حق و ایجاد آرامش و امنیت هر چه بیشتر در جامعه دانست و تصریح کرد: در مجموعه قضایی کشور با عناوین حقوقی و کیفری روبرو هستیم که در بحث حقوقی یکی از مسائلی که مورد توجه است جرائمی همچون مهریه نفقه و تصادف و چک غیر کلاهبرداری است که باید با درنظرگرفتن اجرای قانون و رساندن حق به فرد متضرر شده فرد محکوم را نیز کمک کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نطنز نیز در این مراسم اجرای کار خیرو نیکورا از تلاش‌های ائمه و معصومین برشمرد و در خصوص فعالیت‌های اجرا شده گفت: امامان معصوم درزمان هدایت گری مردم در روزهای جمعه به وضعیت زندانیان رسیدگی میکردند و حتی خانواده‌های این دسته از جامعه نیز مورد تو.جه بوده اند و این حرکتی که امروز در بحث خیرین توسط مدیر کل زندان‌های استان پیگری و رقم زده شده کار شایسته و سمبل کار انبیاء ست

در ادامه نیز پس از سخنان رئیس خانه صنعت و معدن شهرستان نظنز در خصوص ایجاد اشتغال و کارآفرینی و پیشگیری از ورود جوانان به زندان‌ها سخنانی بیان کرد.

گفتني است؛ دو ستاد دیه در اصفهان و شهرستان کاشان فعال است که همه ساله با برپایی جشن گلریزان در این امر خداپسندانه مشارکت دارند.

۱۳۹۲/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...