نسخه چاپی

دروازه بان فوتسال بانوان: به ما بی احترامی شد

مراسم تقدیر از تیم های ملی فوتبال و فوتسال ایران در شرایطی برگزار شد كه نه تنها بازیكنان هیچ جایی بر روی سكو نداشتند بلكه اسامی آن ها در ورزشگاه آزادی هم خوانده نشد تا افتخارآفرینان ورزش بانوان بدون آن كه بدانند، در بزرگترین مجموعه ورزشی كشور، مورد بی مهری مسوولان ورزش قرار گرفتند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، فرزانه توسلي، دروازه بان تيم ملي فوتسال بانوان درباره مراسم تقدير از تيم‌هاي ملي فوتبال و فوتسال ايران و حواشي آن گفت: مسوولان پيش از اين به ما مي گفتند که برويد و افتخار کسب کنيد تا از شما تقدير شود اما زماني که اين اتفاق افتاد اين گونه از ما تقدير کردند. اين مراسم در شان ورزشکاران نبود.

بنا به این گزارش وي ادامه داد: سوال من اين است که اگر تيم فوتبال مردان هم چنين افتخاري به دست مي آورد، آيا اينگونه از آن ها تقدير مي شد؟ مسوولان حتي اجازه ندادند که بر روي سکو برويم و حتي اسم هاي ما را در ورزشگاه نخواندند.

توسلي گفت: شب گذشته ابتدا ما را به کمپ تيم هاي ملي بردند و در يک سالن موکت انداختند و افطاري دادند، پس از آن ما را به استاديوم بردند و در حالي که قرار بود بين دو نيمه بازي فوتبال، مورد تقدير قرار بگيريم، هيچ کس حتي اسم ما را در ورزشگاه نخواند و در شرايطي که تمام اعضاي تيم فوتبال ساحلي، فوتسال مردان و حتي تيم ملي نوجوانان بر روي سکو رفتند، به ما اجازه ندادند که بر روي سکو برويم.

وي ادامه داد: روز گذشته به ما بي احترامي شد. بسياري از ملي پوشان فوتسال بانوان از شهرستان ها براي اين مراسم به تهران آمده بودند اما اگر قرار بود تنها تماشاگر باشيم چرا ما را به اين مراسم بردند؟

۱۳۹۲/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...