نسخه چاپی

دست پا زدن محسن هاشمی برای بازگشت به مترو!

عکس خبري -دست پا زدن محسن هاشمي براي بازگشت به مترو!

محسن هاشمی به دنبال كاهش احتمال شهردار شدنش تلاش خود را برای بازگشت به مدیریت مترو تهران به كار بسته است. قالی باف همچنان شانس اول شهردار شدن است.

به گزارش نما، اخیرا شایعاتی مبنی بر دیدار محسن هاشمی و محمدباقر قالی باف منتشر شده است. بر اساس اخبار رسیده به صراط، در این دیدار بحث انتخاب مجدد محسن هاشمی به مدیریت متروی تهران مطرح و درخواست شده است تا در صورت باقی ماندن قالی باف در سمت فعلی اش، وی هاشمی را به برای بار سوم به مدیریت متروی تهران منصوب کند .


محسن هاشمی که سابقه مدیریت 16 ساله در متروی تهران را دارد پیشتر برای ورود به شورای شهر تهران در انتخابات ثبت نام کرده بود اما رد صلاحیت شد. سپس او به عنوان گزینه اصلی مورد نظر اصلاح طلبان برای شهرداری تهران مطرح شد اما با اظهارنظرهایی که در خصوص مشکلات قانونی پیش روی او برای رسیدن به ساختمان بهشت مطرح شد، این احتمال به شدت کاهش یافت.
این نکته لازم به یادآوری است که صلاحیت وی با توجه به استعلام صورت گرفته از وزارت اطلاعات، دادگستری، نیروی انتظامی و سازمان ثبت احوال برای کاندیداتوری در شورای شهر تهران احراز نشده بود .

علاوه بر آن، برخی از اعضای شورای شهر، احتمال رای آوری او را نیز پاییین دانسته اند. پرویز سروری در این خصوص گفته است "برخی از محسن هاشمی به عنوان یکی از گزینه‌ها یاد می‌کنند اما احتمال رأی‌آوری وی در شورا ضعیف است."
او افزوده است "فکر نمی‌کنم هاشمی در شورا رأی بیاورد."

۱۳۹۲/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...