نسخه چاپی

احمدی‌نژاد مقابل دوربین احمد نجفی

احمد نجفی، كارگردان سینما از حضور محمود احمدی نژاد در تصویربرداری سكانس پایانی مستند "نگاه فرهنگی به سیاست" خبر داد.

احمد نجفی، کارگردان مستند "نگاه فرهنگی به سیاست" در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از حضور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور برای ادامه قسمت پایانی مستند "نگاه فرهنگی به سیاست" خبر داد و گفت: دقایقی پیش تصویربرداری پایانی این مستند با حضور احمدی نژاد آغاز شد.

وی با بیان اینکه بیش از 85 درصد ساخت این مستند به اتمام رسیده است افزود: کار ترجمه مستند "نگاه فرهنگی به سیاست " به اتمام رسیده و تنها زیرنویس آن باقی مانده که تا پایان هفته انجام می‌شود.

نجفی اضافه کرد: مستند "نگاه فرهنگی به سیاست" تا پیش از دولت دهم و ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به پایان می‌رسد و تا هفته آینده آماده نمایش خواهد شد.

مستند «نگاه فرهنگی به سیاست» در 2 قسمت 40 دقیقه‌ای پس از تصویربرداری از محمود احمدی نژاد با تمرکز بر اینکه دستاوردهای این اجلاس از زبان رییس جمهوری بیان شود پخش خواهد شد.

در این مستند تلاش شده که از فضای سیاسی فاصله گرفته و با نگاهی متفاوت، تعامل‌های فرهنگی در این رویداد بین المللی به تصویر کشیده شود.

شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیرمتعهد روزهای 9 و 10 شهریورماه در تهران برگزار شد و شخصیت‌های سیاسی همچون بان کی مون دبیرکل سازمان ملل، محمد مرسی رییس جمهوری مصر، مان موهان سینگ نخست وزیر هند و محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از جمله مهمانان این اجلاس بودند.

انتهای پیام/

۱۳۹۲/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...