نسخه چاپی

نكونام: نخواستم پیراهن استقلال را عوض كنم

هافبك استقلال می‌گوید، با وجود همه پیشنهاداتی كه داشته، دوست داشته برای استقلال بازی كند.

به گزارش نما، جواد نکونام پس از پایان تمرین استقلال در پاسخ به این سوال که چه مشکلاتی برای پیوستنش به استقلال وجود داشت و چرا دیر به استقلال پیوست؟ گفت: مشکلی وجود نداشت، یکسری صحبت‌ها بود که باید انجام می‌شد، به هرحال الان خوشحالم که در خدمت استقلال هستم. شرایط برای حضور من در تیم‌های دیگر هم وجود داشت، اما با تمام احترام به همه تیم‌ها خواستم دوباره در استقلال باشم و امیدوارم سال موفقی را پشت سر بگذارم.

او در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شد او در یک‌قدمی پیوستن به الشارجه و تراکتورسازی قرار داشته است، اظهار کرد: در مورد الشارجه باید بگویم این پیشنهاد از چند ماه قبل بود. حتما می‌دانید لیگ امارات نامش به خلیج ع ر ب ی تغییر کرده، من می‌توانستم چندین ماه پیش به الشارجه بروم اما خواستم در ایران زیر پرچم کشورم حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: خلیج برای من فقط فارس است و کشور من ایران. پولی که الشارجه پیشنهاد کرده بود، خیلی بیشتر از پیشنهادات داخلی‌ام بود، اما من تصمیم خوبی گرفتم و به آن تیم نرفتم. درباره تراکتور هم باید بگویم که مذاکره کوچکی با این تیم داشتم. از همین‌جا از تراکتوری‌ها و آقای جلالی تشکر می‌کنم، وقتی به آقای جلالی گفتم اولویتم استقلال است و اگر با این تیم به خاطر مسائلی نتوانم به توافق برسم و در استقلال بمانم با آنها وارد مذاکره می‌شوم، ایشان پذیرفت و با هم به تفاهم رسیدیم. آقای جلالی واقف به صحبت من بود و می‌دانست من دوست دارم در استقلال باشم.

هافبک ملی‌پوش استقلال در پاسخ به سوالی درباره مشکلاتی که مانع از حضورش در استقلال می‌شدند، اظهار کرد: من گفتم مشکلی نبود، به هرحال یک فصل گذشته بود و باید مسائلی مطرح می‌شد. کسی هم با یک بار باشگاه رفتن مشکلش حل نمی‌شود. به هرحال از اینکه مساله حل شد و الان در استقلالم خوشحالم.

نکونام درباره آمادگی بدنی‌اش برای بازی هم گفت: آماده که نیستم، من در این مدت تمرینات انفرادی داشتم و برای آماده‌تر شدن نیاز به تمرین دارم، چراکه من با بازیکنان هنوز هماهنگ نشده‌ام و بعد از چند جلسه تمرین اگر کادرفنی صلاح بداند، بازی می‌کنم. به هرحال خودم امیدوارم سریع‌تر برسم.

هافبک تیم ملی درباره ارزیابی‌اش از لیگ سیزدهم بیان کرد: به هرحال هر روز لیگ سخت‌تر می‌شود و در اواخر فصل فاصله بازی‌ها کمتر می‌شود. تیمی که از ابتدا به این مساله فکر کند، موفق‌تر خواهد بود.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شد از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت، اظهار کرد: از آقای دایی خیلی تشکر می‌کنم. من با او مدتی همبازی بودم و با هم رفیق هستیم. او به من زنگ زد و با هم صحبت کردیم. صحبت‌های او باعث غرور من شد. او به من خیلی لطف داشت به من گفت هروقت دوست داشتی به پرسپولیس بیا. آقای رویانیان با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرد، اما به آنها گفتم من استقلال هستم و دوست ندارم پیراهنم را عوض کنم. می‌خواهم در استقلال بمانم. آنها با احترام پیشنهادشان را مطرح کردند و من هم با احترام به آنها جواب دادم. مصاحبه‌ای نکردم که تشنج ایجاد کنم و به همه پیشنهاداتم گفتم در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم مگر اینکه روزی اتفاقاتی بیفتد که از این تیم جدا شوم.

۱۳۹۲/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...