نسخه چاپی

نامه 40 فرزند شهید به هاشمی رفسنجانی

چهل تن از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با ابراز امیدواری از نتایج مثبت پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و انتقاد از جایگاه نه چندان مناسب فرزندان و خانواده شهدای جنگ از رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تشكر و قدردانی كردند.

در نامه فرزندان شهدای دفاع مقدس خطاب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:
«بسم رب الشهدا و الصدیقین
امروز که ایران عزیزمان به لطف راهبری امام فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حماسه باشکوه را رقم زده است و هم اکنون که دوباره آفتاب تدبیر و امید بر آسمان ایران عزیزمان تجلی کرده است، حیف است تلاش فرزندان سرداران شهید این مرز و بوم، همان ستارگان رهنمای شب های تار که در تداوم مسیر نورانی آن عزیزان سفر کرده با گام های استوار، آفتاب امید را در آغوش کشیده‌اند، بازتابی در فضای شاداب و پر طراوت این روزهای کشورمان نداشته باشد.

چندی پیش که دیدار دلهایمان با سردار صبر این دوران، حضرت آیت الله هاشمی تازه شد، گفتیم که چقدر دل نگران انقلاب و آرمان های امام مان هستیم.


گفتیم در این روزهای سرد و سخت اضطراب چقدر دلمان برای پدرانمان تنگ شده است، گفتیم که نبود شما در این معرکه، شیرینی این کار زار را برایمان زهر کرده است، گفتیم که چقدر برا حفظ خون عزیزانمان تنها شده ایم، گفتیم که دیگر حتی صدایمان به گوش خودمان هم نمی رسد، آری گفتیم که ما را از درخت انقلاب نمی چینند تا شاید بگندیم و دیگر میوه پر ثمر باغ امام بر سر سفره نامحرمان نباشیم و ایشان هم چون پدری مهربان فقط ما را به صبر و امید دعوت کردند.


و اما باز نااهلان و سیاه بازاران بر ما و خانواه هایمان خرده گرفته اند که چرا به دیدار یار مهربان امامتان رفته اید؟! و اما امروز که طلوع مهر حضرت ولی عصر بر پیکر بی رمق این دوران خودنمایی می کند و مردی امین از جنس اعتماد و عمل سکان هدایت این کشتی طوفان زده را عهده دار شده است، شوری نو تمام ایران عزیزمان را فراگرفته است و امیدی که وعده آن تنها دلخوشی روزهای سخت مان شده بود، امروز رنگی از واقعیت بر خود گرفته است.


ما فرزندان همرزمان شما، در کنار تدبیر و اعتمادتان، ایرانی سرشار از عشق، اعتماد و مهربانی را برپا می کنیم و با تمام توان در کنار شما ایستاده ایم تا دیگر جای خالی پدران شهیدمان در کنارتان احساس نشود و با تمام توان در کنار شما ایستاده ایم تا ایرانی شایسته هر ایرانی بسازیم. آری با تمام توان در کنار شما ایستاده‌ایم.


و من الله توفیق»


به گزارش ایسنا، این نامه به امضای مهدی سلیمان فلاح، محمد ایرانشاهی، فاضل صبحی، جعفر رحیمی خواه، وحید عسگری، حمید سیفی، میرنقی، حسن تقی پور، سعید اسدی، محمدصادق قدمیاری، علی کشوری، ژانت مرادی مسیحی، فاطمه کیان اصل، مهدی خدابخشی، محمد رستمی، علی فکوری، حسین خدادادی، میثم کریمی، حسن فرامرزی، سعید جاویدی راد، فرشته سادات آهنگرانی، ابولفضل مالی، علی عباس کمری، محمد کائیدی، حمید اسدی، محمدعلی اکباتانی نژاد، پانته آ صالحی، امیرمحمد بابایی، احمد وکیلی، لیلا پورزادی، میثم خجسته نیکو، مهرابی، محمد حضرتی، فاطمه کاظمی، سیدمحسن اندرزگو، حمزه جهان آرا، ماهرخ علایی، عابد لهانی ایرانی،‌ میثم صالحی و حسن حجار کارگر رسیده است.

۱۳۹۲/۵/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...