نسخه چاپی

امروز داغترین روز پایتخت در سال جاری

مدیركل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینكه امروز گرمترین روز پایتخت در سال جاری است گفت: دمای تهران به 41 درجه می رسد.

به گزارش نما، عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی طی دو روز آینده در غالب مناطق کشورهوای گرم تابستانی حاکم است. به گفته وی، تنها در برخی مناطق سواحل خزر امروز چهارشنبه و پنجشنبه افزایش ابر، وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود و طی روز های پنج شنبه و جمعه در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی دمای هوا کاهش می یابد.

امیدوار اظهار داشت: در همین مدت در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور پدیده گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: طی دو روز آینده وزش باد و گرد و خاک در برخی از مناطق شرق کشور به ویژه منطقه زابل به تناوب ادامه خواهد داشت وسبب کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی می شود.

وی افزود: این شرایط با غلظت کمتر در برخی نقاط استانهای کرمان، یزد، ایلام، خوزستان، قم، مرکزی، جنوب سمنان، شمال اصفهان و جنوب کرمانشاه نیز به تناوب رخ خواهد داد. امیدوار یادآورشد: طی روزهای پنجشنبه و جمعه دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش بینی می شود. مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط همراه با وزش باد است بیشینه و کمینه دما با یک درجه افزایش نسبت امروز به ترتیب برابر 41 و 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.

۱۳۹۲/۵/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...