نسخه چاپی

دستگیری رمال شیاد و بی سواد

فردی كه با شیوه های فریبكارانه با ادعای حل كردن مشكلات و گرفتاری ها از شهروندان در منطقه سیدی مشهد كلاهبرداری می كرد دستگیر شد

به گزارش نما، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ با بیان این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری فردی از شهروندان در منطقه سیدی مشهد با رمالی و دعانویسی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیدمشکی، افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و بررسی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه فرد رمال را که مردی میانسال بود حین ارتکاب جرم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او مقداری آلات و ادوات رمالی کشف و ضبط کردند.

وی با بیان این که متهم انگیزه خود از این کار را بیکاری و کسب درآمد برای معیشت خود عنوان کرده است عنوان داشت: با توجه به اعترافات متهم در خصوص اغفال و کلاهبرداری از ده ها نفر، شهروندانی که مورد سوء استفاده این شخص قرار گرفته اند می توانند به منظور شکایت از متهم و تکمیل پرونده وی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و هر گونه اطلاعاتی در این خصوص را با ستاد خبری پلیس آگاهی به شماره 2183700 اعلام کنند.

سرهنگ بیدمشکی، در خاتمه خاطر نشان کرد: اعتماد بی جا و بی مورد به افراد که ادعای رفع مشکلات مردم را دارند به جای حل مشکل، مشکلی به مشکلات آن ها می افزایند.

خرافه پرستی و خرافه گویی از آن جایی شروع می شود که افراد به جای پیگیری و یافتن علت مشکلات و توجهات علمی رو به عوامل خرافی می آورند و قطعاً افراد فرصت طلب و شیاد نیز از این فضا سوء استفاده می کنند.

۱۳۹۲/۵/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...