نسخه چاپی

نامه ایران به AFC: یك ماه دیگر وقت بدهید

فدراسیون فوتبال ایران هنوز موفق نشده از دولت تضمین های لازم را برای برگزاری جام ملت ها در ایران بگیرد و به همین دلیل از AFC درخواست تمدید مهلت كرده.

به گزارش نما به نقل از روزنامه تماشا: فدراسیون فوتبال ایران هنوز موفق نشده از دولت تضمین های لازم را برای برگزاری جام ملت ها در ایران بگیرد و به همین دلیل از AFC درخواست تمدید مهلت کرده. ایران در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ارائه مدارک کسب میزبانی جام ملت های آسیا 2019 درخواست مهلت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا با توجه به اینکه تنها 4 روز به پایان مهلت ارائه مدارک برای نامزدی میزبانی جام ملت های آسیا 2019 باقی مانده و برخی از تضمین های لازم از سوی دولت آماده نشده، از روز 12 مرداد فدراسیون فوتبال قصد دارد در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا یک مهلت بگیرد تا تضمین های لازم از سوی دولت به AFC ارائه شود.

گفته می شود یکی از نزدیکان رییس جمهور منتخب در تماسی تلفنی به رییس فدراسیون پیشنهاد ارسال نامه به AFC را داده است. ظاهرا دولت آقای روحانی برنامه دارد برای گرفتن میزبانی جام ملت ها به فدراسیون فوتبال کمک کند.

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت: «بخشی از مدارک درخواستی AFC آماده شده که آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد. از جمله مدارک آماده شده تضمین های لازم از سوی نیروی انتظامی است که به امضای سردار احمدی مقدم رسیده و در اختیار فدراسیون قرار گرفته است. مدارکی را نیز باید خودمان آماده می کردیم که آنها نیز آماده شده است.»

اصل مشکل اما تضمین هایی است که باید دولت بدهد: «دکتر احمدی نژاد همواره حامی فدراسیون بوده که امیدوارم در فرصت محدود باقی مانده مدارک لازم از سوی دولت در اختیار فدراسیون قرار گیرد. من به عنوان رییس فدراسیون فوتبال در راه کسب میزبانی جام ملت ها که افتخاری بزرگ برای ایران است، دست تنها هستم اما حاضرم هر جا که لازم است بروم تا بتوانیم مدارک لازم را تهیه کنیم.»

علی کفاشیان ارسال نامه به AFC را تایید می کند: «همراه با مدارک آماده شده نامه ای به AFC ارسال خواهیم کرد و در آن ذکر می کنیم که با توجه به تغییر دولت و جابجایی دولت طی روزهای آینده فرصت ارائه مدارک را تمدید کنند تا بتوانیم با روی کار آمدن دولت آقای روحانی تضمین های لازم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه کنیم. البته تاکید می کنم اولویت ما این است که در روزهای باقی مانده از دوران دولت فعلی، بتوانیم با حمایت رییس جمهور، ضمانت های لازم را دریافت کرده و به AFC بفرستیم چرا که احتمال موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تمدید این مهلت چندان زیاد نیست.»

او البته تماس هایی هم با کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد گرفت: «شرایط کسب میزبانی جام ملت ها را نباید از دست بدهیم. برای تمدید این مهلت با شیخ سلمان و الکسی سوسی، رییس و دبیرکل AFC تلفنی صحبت خواهم کرد که امیدوارم مسئولان AFC با ما همکاری کرده و با درخواست ایران موافقت کنند.»

۱۳۹۲/۵/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...