نسخه چاپی

حمله شدید بازیكن سابق استقلال به فتح الله زاده

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال به انتقاد از مسئولان این باشگاه پرداخت و گفت: بالای ۲۰۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم و مطمئنا برای گرفتن طلبم از این باشگاه شكایت خواهم كرد.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی، فرزاد حاتمی در مورد دلایل غیبتش در اولین هفته لیگ برتر اظهار داشت: من با علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال توافق‌نامه‌ای را امضا کرده بودم که اگر برای فصل جدید از لحاظ مالی با هم به توافق نرسیم خود‌به‌خود بازیکن آزاد شوم. حتی مدیر برنامه‌هایم چند بار به دفتر باشگاه رفت تا با فتح‌الله‌زاده مذاکره کند ولی او را دست به سر کردند و مشخص بود که تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در این خصوص افزود: وقتی این شرایط به وجود آمد طبیعی بود که بازیکن آزاد باشم به همین دلیل با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد امضا کردم ولی این باشگاه برای صدور کارت من کمی دیر اقدام کرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: چون یک طرف قضیه باشگاه استقلال بود، صدور کارت بازی من نیاز به زمان داشت به همین دلیل این موضوع روز چهارشنبه به کمیته انضباطی کشیده شد. این کمیته از باشگاه استقلال خواسته که مدارک خود را ارائه کند ولی مطمئنا حکم به سود من اعلام خواهد شد. من دست‌خط آقای فتح‌الله‌زاده را در اختیار دارم که با خط خودش نوشته که من بازیکن آزاد هستم و مطمئنا آن را منتشر خواهم کرد. این دست‌خط، مهر و امضا هم دارد ولی برای من عجیب است که او دست‌خط خودش را هم قبول ندارد و رضایت‌نامه‌ام صادر نشده است.

حاتمی با ابراز ناراحتی از اتفاقات اخیر گفت: زمانی که از استقلال جدا شدم گفتم دوست ندارم حرفی بزنم که حاشیه درست شود ولی چرا رضایت‌نامه‌ مرا صادر نکردند و چرا فتح‌الله‌زاده دست‌خط خودش را هم قبول ندارد؟! متاسفانه استقلالی‌ها تا به الان به تعهدات خود در مورد من عمل نکرده‌اند و حالا هم این‌طور کارشکنی می‌کنند، رفتارهای زشت آنها تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟ مگر من چه کار کردم که اینگونه برخورد می‌کنند؟

وی که هنوز مبلغ قراردادش را از این باشگاه دریافت نکرده است در این خصوص خاطرنشان کرد: من بالای 200 میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم و مطمئنا برای گرفتن طلبم از این باشگاه شکایت خواهم کرد. واقعا نمی‌دانم چگونه چنین رفتارهایی در مورد من انجام می‌شود و از این اتفاقات خیلی ناراحتم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بارها گفته‌ام که فتح‌الله‌زاده را دوست دارم ولی این کارهای او واقعا زشت است. فکر می‌کنم یکی از مشکلات اساسی فتح‌الله‌زاده چند نفر از اطرافیان او هستند که در کنارش حضور دارند.

حاتمی همچنین خاطر نشان کرد: واقعا نمی‌دانم چرا سازمان لیگ و کمیته انضباطی نسبت به بازیکنانی که از باشگاه‌ها طلب دارند واکنش نشان نمی‌دهد. استقلال چگونه پول بازیکنان فصل گذشته را نمی‌دهد ولی بازیکن جدید جذب می‌کند؟

مهاجم سابق استقلال در پایان گفت:حالا خوب است با استقلال قهرمان شدیم و به جمع 8 تیم برتر آسیا رفتیم در غیر این صورت مشخص نبود چه برخوردی انجام می‌دادند. واقعا این کارها برای باشگاه استقلال نشان بدی است.

۱۳۹۲/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...