نسخه چاپی

تعویق افتتاح ۳ هزار مسكن مهر پردیس

در حالی قرار بود ۳۰۰۰ واحد مسكن مهر پردیس اواخر تیرماه سال‌جاری به بهره‌برداری برسد كه مدیرعامل شركت عمران این شهر از تعویق حداقل یكماهه این افتتاح به دلیل نبود خدمات زیربنایی خبر داد.

به گزارش نما، مهدی هدایت در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این‌که کار اجرایی ساختمانی این تعداد واحد مسکونی تمام شده و منتظر تکمیل خدمات زیربنایی هستیم، افزود: برای افتتاح این واحدها باید آب‌وفاضلاب آنها تکمیل شود، دستگاه‌های خدمات‌رسان به ما گفته‌اند که این کار تا یکماه دیگر به پایان می‌رسد و پس از آن مشکلی برای افتتاح و بهره‌برداری از 3 هزار واحد نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که چند واحد آماده تحویل در پردیس وجود دارد که به دلیل نبود خدمات زیربنایی قابل واگذاری نیستند، افزود: کار ساختمانی حدود 5 تا 6 هزار واحد مسکن مهر در فازهای مختلف شهر پردیس به پایان رسیده است، اما به واسطه نبود خدمات زیربنایی نمی‌توانیم آنها را واگذار کنیم.

مدیرعامل شهر جدید پردیس همچنین در پاسخ به این‌که پروژه‌های مسکن مهر کمبودی به لحاظ تامین آب دارند، گفت: خبر در این زمینه مشکلی نداریم، چراکه آب مورد نیاز پروژه‌های مسکن مهر از سد لتیان تامین می‌شود و ارتباطی به آب شرب ساکنان شهر پردیس ندارد.

هدایت اواسط ماه گذشته در گفت وگو با تسنیم گفته بود:‌ بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اواخر ماه جاری 3000 مسکن مهر به همراه تقاطع‌ها و مسیرهای دسترسی فازهای 5،8،9 و 11 با حضور احمدی‌نژاد به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۳۹۲/۵/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...