نسخه چاپی

انتقاد تند تاج به كی روش

رئیس سازمان لیگ با انتقاد از اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ادبیات كی‌روش را بسیار بد دانست.

مهدی تاج در گفت و گو با رادیو ورزش در مورد اظهارات کی‌روش علیه سازمان لیگ و برنامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی، گفت: بعد از دیدار با قطر کی روش به سازمان لیگ آمد و به دلیل برنامه ریزی خوب سازمان لیگ از ما مقابل دوربین های تلویزیونی تشکر کرد. اینکه ما به برنامه ای که طرح کرده بودیم پایبند بودیم و توانستیم لیگ را ۲۰ اردیبهشت تمام کنیم و بازیکنان را به موقع در اختیارش قرار بدهیم. آن هم با وجود اینکه به باشگاه های سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و ... فشار آمد و سه روز یکبار بازی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: ادبیات کی‌روش در مصاحبه روز گذشته اش بسیار بد بود. ما نمی توانیم جام حذفی را برگزار نکنیم یا باشگاه های استقلال، پرسپولیس و سپاهان و باشگاه هایی که ملی پوش دارند بدون ملی پوشان‌شان در لیگ بازی کنند.

تاج در مورد اینکه کی‌روش گفت برنامه سازمان لیگ را شاید راننده سازمان لیگ نوشته، گفت: علی کاظمی از چهره های شناخته شده در فوتبال ایران است که قبل از انقلاب و در جام تخت جمشید هم کار برنامه ریزی لیگ را انجام می داده است. او با من صحبت کرد و گفت نظر شما در مورد این صحبت ها چیست که گفتم برنامه خوبی داریم و آن را هم اجرایی می کنیم، همانطور که سایر تیم هایی که به جام جهانی صعود کرده اند این کار را انجام می دهند. لیگ های برخی کشورهای اروپایی تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد.

تاج تصریح کرد: اینکه باشگاه های ما در لیگ قهرمانان آسیا بدون ملی پوشان شان به میدان بروند عملی نیست. این باشگاه ها نیز نماینده ایران در رقابت های آسیایی هستند. شاید کی روش فکر کرده ما برای اولین بار است که به جام جهانی می رویم که چنین صحبت هایی را بیان کرده است. امروز با کی روش جلسه دارم و حرف هایم را با او خواهم زد.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه کی‌روش از لغو اردوی پرتغال ناراحت و عصبانی بوده، گفت: من هم از اینکه اردوی تیم ملی در پرتغال لغو شده ناراحتم، باید اردوهای تیم ملی برگزار شود اما ارتباط دیروز کی روش با سازمان لیگ ارتباط جدیدی بود. او پیش از این از ما تشکر کرد اما اکنون حرف های دیگری بر زبان آورده است ما همان سازمان لیگ با همان مدیر قبلی هستیم. برنامه های لیگ و جام حذفی را اجرا می کنیم و اردوهای تیم ملی هم به موازات برگزار می شود.

وی افزود: روز گذشته تمامی مدیران باشگاه ها با من تماس گرفتند و می خواستند پاسخ کی روش را بدهند اما به آنها گفتم شما سکوت کنید من خودم پاسخ او را خواهم داد. ظاهرا کی روش از لغو اردوی تیم ملی عصبانی بوده که این همه صحبت کرده است. من امروز به فوتبال نیامده ام و ۲۰ سال است که در فوتبال حضور دارم. همانطوریکه فصل گذشته با وجود همه اعتراض ها مقابل باشگاه ها ایستادیم و لیگ را به پایان رساندیم امسال هم لیگ برتر و جام حذفی را برگزار خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...