نسخه چاپی

كار احمدی نژاد به روحانی افتاد

برخی منابع آگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی جزئیات و اطلاعات بیشتری از چند و چون مجوز اعطایی به احمدی نژاد برای تاسیس دانشگاه در تهران، ارائه كردند.

با وجود اعطای مجوز به محمود احمدی نژاد برای تاسیس دانشگاه در تهران، اخبار حکایت از آن دارد که کار برای تاسیس این دانشگاه تمام نشده و احمدی نژاد در دولت بعدی نیز همچنان باید پیگیر مصوبات دیگری باشد.
به گزارش تسنیم؛ خبر روز گذشته درباره مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی به محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور، بازخوردهای مختلفی را در بین شخصیت های دانشگاهی و رسانه های کشور به همراه داشته است.
در خبر روز گذشته آمده بود که در آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود احمدی نژاد، پس از تقدیر و تشکر اعضا از 8 سال فعالیت احمدی‌نژاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تشکیل منظم جلسات این شورا، به درخواست وی پاسخ مثبت داده به‌اتفاق آرا، مجوز تأسیس دانشگاهی در تهران را به وی اعطا کردند.
اما پیرو این خبر، برخی منابع آگاه در شورای عالی انقلاب فرهنگی جزئیات و اطلاعات بیشتری از چند و چون مجوز اعطایی به احمدی نژاد برای تاسیس دانشگاه در تهران، ارائه کردند.
در این زمینه، یک منبع اگاه گفت: اگر دانشگاه مدنظر احمدی نژاد برای تأسیس، دانشگاه خاص(همانند دانشگاه هایی چون امام صادق(ع)) باشد باید اساسنامه آن به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی برسد.



وی همچنین افزود: همچنین اگر قرار باشد این دانشگاه به صورت غیرانتفاعی باشد نیز باید اعضای هیت موسس آن به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی برسند.



به گفته این منبع آگاه، با توجه به اینکه آخرین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور فعلی، دو هفته پیش برگزار شد، بنابراین ادامه بررسی مجوز دانشگاه مورد نظر احمدی نژاد در دولت آینده خواهد بود.



از آنجا که ریاست شورای عالی انقلاب فرهنگی را رئیس جمهور برعهده دارد، ریاست این شورا در دوران استقرار دولت حسن روحانی به عهده وی خواهد بود، لذا احمدی نژاد بایستی ادامه روند تاسیس دانشگاه خود را از شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حسن روحانی پیگیری کند.

۱۳۹۲/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...