نسخه چاپی

گزارش واقعه قم فردا در مجلس قرائت می شود

این گزارش فردا به همان صورت كه در جلسه داخلی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرائت شده در صحن علنی نیز قرائت خواهد شد.


کوچک زادهدر روز 22 بهمن سال گذشته حین سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم حضرت معصومه عده ای خودسر با مهر و لنگه کفش و فحاشی به وی حمله کردند و مراسم سخنرانی را به آشوب کشیدند.

به گزارش تابناک، نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این باور بودند که این واقعه از سوی شخص یا اشخاصی به صورت سازمان یافته انجام پذیرفته است، بر این اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کمیته ای برای بررسی ابعاد این پرونده تشکیل داد.

کمیته مذکور بعد از برسی های لازم گزارشی را تهیه کرد که نشان از وجود برخی از اسامی داشت که در این حادثه دست داشتند بعد از قرائت گزارش در کمیسیون جنجالها بر سر خوانده شدن و یا خوانده نشدن این گزارش در صحن علنی مجلس بالا گرفت.

اما با تمام این تفاصیر مهدی دواتگری عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با تابناک خبر از قرائت کامل این گزارش در صحن علنی مجلس داد و گفت: این گزارش فردا به همان صورت که در جلسه داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرائت شده در صحن علنی نیز قرائت خواهد شد

این نماینده گفت: در حال حاضر نام بردن از اشخاصی که در این گزارش اسامی آنها موجود است به دلایل قانونی تا قبل از قرائت گزارش در صحن علنی مقدور نیست، ولی اشخاص حقیقی و حقوقی زیادی از جمله استانداری و نهادهای دیگر در شکل گیری این واقعه دخیل هستند.

۱۳۹۲/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...