نسخه چاپی

مسكن مهر پردیس چقدر گران شد؟

عکس خبري -مسکن مهر پرديس چقدر گران شد؟

مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس اعلام كرد: به دلیل تامین به موقع خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، فاضلاب و گاز قیمت واحدهای مسكن مهر پردیس برای دومین بار افزایش یافت كه مبلغ افزایش یافته از محل افزایش وام مسكن به متقاضیان تامین می‌شود.

به گزارش افکارنیوز،‌ از بهمن‌ ماه سال گذشته که افزایش قیمت مسکن مهر توسط وزیر راه و شهرسازی آن هم به دلیل افزایش یکباره قیمت مصالح ساختمانی ابلاغ و اعلام شد، بارها سر افزایش دوباره واحدهای مسکن مهر پردیس بحث و گفت‌گو شد به گونه‌ای که مردم از افزایش قیمت‌ها گلایه داشتند و شرکت عمران افزایش قیمت‌های دوباره را قبول نداشت.

در حالی که افزایش قیمت‌ واحدهای مسکن مهر پردیس در مرحله اول از سوی این شرکت با کمی کش و قوس همراه بود، حال شرکت عمران شهر جدید پردیس دومین مرحله افزایش قیمت مسکن مهر این شهر را قبول کرده و تامین هزینه‌های اضافه شده را از محل افزایش وام ۲۵ میلیون تومانی به ۳۰ میلیون تومان امکانپذیر می‌داند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس روز گذشته اعلام کرد: نخستین مرحله افزایش قیمت مسکن مهر سراسری بود و با مصوبه وزیر راه و شهرسازی در زمستان ۹۱ به دلیل افزایش دو برابری قیمت برخی مصالح پرمصرف ساختمانی اعمال و ابلاغ شد.

به دلیل تامین به موقع آب و برق و گاز قیمت‌ها افزایش یافت!

مهدی هدایت با اشاره به مصوبه قیمت ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس از ۳۰۰ هزار تومان به ۳۴۰ هزار تومان اظهار کرد: دومین مرحله افزایش قیمت مسکن مهر ظرف دوهفته گذشته به دلیل تامین به موقع خدمات زیربنایی نظیر آب، برق، فاضلاب و گاز صورت گرفت.

وی یاد آور شد: از آنجاکه وزارت نیرو در این مقطع با کمبود منابع روبروست این وزارتخانه اعلام کرده چنانچه قرار باشد خدمات زیربنایی مسکن مهر پردیس را تامین و احداث کند تا چهار سال آینده طول می‌کشد.

مبلغ پرداختی برای هر پروژه مسکن مهر پردیس

هدایت کل آورده متقاضیان مسکن مهر پردیس را با احتساب دوباره افزایش قیمت مسکن مهر اینگونه بیان کرد: آورده متقاضی برای واحدهای دره‌بهشت پردیس ۴۵ میلیون تومان و واحدهای کوزو و انبوه‌سازان (فاز ۵) ۳۵ میلیون تومان است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: واحدهای کوزو که تا قبل از زمستان ۹۱ کل آورده متقاضی برای تحویل آن ۲۰ میلیون تومان بود بعد از اولین افزایش قیمت به ۲۸ میلیون تومان و در دومین مرحله به ۳۵ میلیون تومان رسیده است.

به گفته هدایت براساس پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده شرکت عمران پردیس با وزارت راه‌وشهرسازی، قرار است مرحله دوم افزایش قیمت مسکن مهر پردیس از محل افزایش وام مسکن به این متقاضیان تامین شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: در واقع وام‌های مسکن مهر پردیس از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان رو به افزایش است و با افزایش وام مسکن مهر پردیس از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس واحدهای دره بهشت تنها ۳ میلیون تومان خواهد بود.

۱۳۹۲/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...