نسخه چاپی

باید حرمت جباری حفظ شود

آنالیزور استقلال گفت: باید احترام هافبك سابق استقلال را نگه داشت زیرا او زحمت زیادی برای این تیم كشیده است.

به گزارش نما شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌های کارلوس کی‌روش، عنوان کرد:‌ متاسفانه صحبت‌هایی شده که نمی‌دانم علت آن چیست! فوتبال ما اینقدر بدبخت شده که باید یک فرد به این راحتی در باره آن صحبت کند. او فکر می‌کند که ما برای اولین بار راهی جام جهانی شدیم.

وی ادامه داد: تیمی که در جام حذفی قهرمان شود به مسابقات آسیایی می‌رود. همه تیم‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند تا قهرمان شوند. هواداران از ما انتظار دارند. نمی‌دانم چرا به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توهین می‌کنند؟ برای ما که در قاره آسیا زندگی می‌کنیم این مسابقات معتبر و افتخار است. همانطور که جام جهانی برای تیم‌های مختلف دارای اعتبار است.

آنالیزور استقلال با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی نسبت به کادر پزشکی هم دخالت می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ما بهترین دکترها را در تیم خود داریم. نوروزی بهترین دکترها در آسیا و اروپاست. آن وقت سرمربی تیم ملی خیلی راحت به این مسائل پزشکی ایراد می‌گیرد.

وی یادآور شد: او دنبال بهانه‌گیری است و نمی‌خواهد کار کند. این لحن یک مربی سطح بالا نیست. در تمام دنیا بازیکن در باشگاه‌ها ساخته می‌شود و به تیم ملی می‌آید. مربی تیم ملی باید بازیکنان را انتخاب کند و وقت هماهنگی با آنها را ندارد. اینکه تیم ملی در مسابقات اخیر توانست نتیجه بگیرد به این دلیل است که طرز تفکر جدید در تیم ملی حکمفرما شد. کی روش برای صعود تیم ملی به جام جهانی از بازیکنان کلیدی استقلال استفاده کرد. این هم به آن دلیل بود که منصوریان به او کمک کرد. خودش هم باورش نمی‌شد که تیم ملی ببرد.

بیانی در مورد شرایط استقلال تصریح کرد: نفراتی که قلعه‌نویی مدنظرش بوده را فتح‌الله‌زاده جذب کرده و تیم خوبی داریم اما تا زمانی که تاکتیک‌های امیرخان بخواهد پیاده شود، نیاز به زمان داریم. آندو به استقلال پیوست و نکونام هم به تیم برگشت تا شرایط خوبی داشته باشیم. بازیکنان جدید هم که جذب کردیم شرایط خوبی دارند.

وی در مورد حواشی که پس از دیدار مقابل گسترش فولاد به وجود آمده، گفت:‌ متاسفانه سرمربی حریف بازی‌ها را با لیگ یک اشتباه گرفته است. او باید در صحبت‌های خود تجدیدنظر کند استقلال آنقدر بزرگ است که احتیاج ندارد با هیچ بازیکنی صحبت کند. من نمی‌دانم چرا در تبریز به سرمربی تیم ما توهین شده، آیا او که تیم را آسیایی کرده باید اینگونه با او برخورد کرد. حداقل می‌توان توهین نکرد. باید جلوی این مسائل گرفته شود.

آنالیزور استقلال در مورد دیدار هفته آینده سپاهان در رویارویی مجتبی جباری با آبی‌پوشان یادآور شد: جباری بازیکن استقلال بوده و برای این تیم زحمت کشیده است، باید به او احترام بگذاریم. حالا طرفداری ممکن است کسی را دوست داشته باشد یا نه اما نباید توهین صورت بگیرد. به هرحال شرایط طوری شده که او در استقلال حضور ندارد. نباید یادمان برود که او چه کمک‌هایی به استقلال کرده است. روزی که پدرش فوت کرده بود، از این موضوع اطلاع نداشت و برای استقلال بازی کرد و یک گل و یک پاس گل داد. به هرحال علی حمودی هم از استقلال جدا شده اما نباید هیچ توهینی صورت بگیرد. باید تماشاگران استقلال نشان بدهند که بهترین هواداران در کشور هستند.

وی در مورد بازی عنوان کرد: بازی سختی داریم به هرحال تیم‌های مدعی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی زمانی که رو در روی یکدیگر بازی می‌کنند، فینال به حساب می‌آید. رویارویی این تیم‌ها همیشه حساس بوده مخصوصا که هنوز در ابتدای فصل هستیم و تاکتیک‌های سرمربی اجرا نشده. امیدوارم با رسیدن آندو و جواد مشکلی نداشته باشیم. همچنین شرایط بیک‌زاده و جمشیدیان هم مهیا شود تا آنها در این بازی حاضر شوند.

۱۳۹۲/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...