نسخه چاپی

گمانه‌های مشترك مجلس و نزدیكان روحانی درباره كابینه

پس از آخرین اعلام نظرهای اعلام شده از سوی نزدیكان رییس‌جمهور منتخب، از مجلس شورای اسلامی نیز خبر رسید كه وزرای پیشنهادی دولت جدید برای وزارتخانه‌های صنعت، ‌معدن و تجارت، اقتصاد و ارتباطات تقریبا قطعی شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، دوست‌حسینی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت، طیب‌نیا وزارت اقتصاد، محمود واعظی وزارت ارتباطات و ذوالفقارنسب برای وزارت ورزش و جوانان از جمله افرادی هستند که از سوی مجلس از آنان به عنوان اسامی قطعی شده‌ نام برده شده است.

در این اظهار نظرها همچنین محمد نهاوندیان به عنوان گزینه دولت جدید برای ریاست بانک مرکزی پیش‌بینی شده و نام محمود واعظی برای قائم مقامی وزارت خارجه مطرح است. در مورد وزارتخانه‌های دفاع، علوم و کشور هنوز تصمیم‌گیری نهایی نشده است.

پیش از این نزدیکان رییس‌جمهور منتخب نیز از نهایی شدن اسامی علی جنتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود علوی در وزارت اطلاعات، علی ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیدحسن هاشمی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدعلی نجفی در وزارت آموزش و پرورش، محمدجواد ظریف در وزارت امور خارجه، حجتی در وزرارت جهاد کشاورزی، چیتچیان در وزات نیرو، بیژن نامدار زنگنه وزارت نفت، عباس آخوندی در وزارت مسکن و شهرسازی خبر داده و از سلطانی فر به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان، و نهاوندیان به عنوان مسوول دفتر رییس‌جمهور نام برده‌اند.

۱۳۹۲/۵/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...