نسخه چاپی

دیوانه نیستم كه به پرسپولیس بروم!

هافبك ملی پوش تیم فوتبال استقلال گفت: «دیوانه نیستم استقلالی ها را با خودم دشمن كنم.»

به گزارش نما؛ در حالي که آندرانيک تيموريان هنوز قراردادش را با استقلال ثبت نکرده و همچنان منتظر پيشنهاد قطري‌ها است شنيديم مسئولين پرسپوليس دوباره خواهان جذب اين بازيکن ارمني شدند. تيموريان بعد از توافق با فتح الله زاده با پيراهن استقلال عکس يادگاري گرفت تا حضورش در اين تيم را تقريبا قطعي کند.


اما با اين حال تماس پرسپوليسي‌ها با بازيکن حال حاضر استقلال در نوع خودش جالب توجه است. علي دايي که شديدا نگران وضعيت خط مياني تيمش است از رويانيان خواسته يک بازيکن باتجربه مانند خلعتبري يا تيموريان را پرسپوليسي کند.


بعد از قطعي نشدن حضور خلعتبري در پرسپوليس يکي از مسئولان تيم که متوجه عدم ثبت آندو با استقلال شده بود چند روز پيش با اين بازيکن تماس گرفت و دوباره پيشنهاد جديدي را به او ارائه داد. البته تيموريان حاضر به مذاکره با پرسپوليس نشد.



هر چند او قصد نداشت اين قضيه رسانه‌اي شود اما در گفتگويي کوتاه مي‌گويد: «پرسپوليسي‌ها براي حضورم در اين تيم با من تماس گرفتند اما پيشنهادشان را رد کردم چرا که من يک استقلالي‌ام و نسبت به اين تيم عرق و تعصب دارم.»



آندو ادامه مي‌دهد: «روحياتم با فحش و ناسزا همخواني ندارد اگر مي‌خواستم به پرسپوليس بروم بايد شاهد فحاشي هواداران استقلال در ورزشگاه ها مي‌شدم. بنابراين ديوانه نيستم که طرفداران استقلال را با خودم دشمن کنم و به همين علت به درخواست پرسپوليسي ها جواب رد دادم.»

روزنامه نود

۱۳۹۲/۵/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...