نسخه چاپی

درخواست یك بازیگر زن از مردم

عکس خبري -درخواست يک بازيگر زن از مردم

نیلوفر شهیدی كه ایفاگر نقش مهدیه جاوید در سریال شب‌های قدر است، با بیان اینكه كانال‌های ماهواره‌یی همچون فارسی‌وان، جم تی‌وی و ... حرفی برای گفتن ندارند، خاطرنشان كرد: فقط به مردم می‌گویم تو را به خدا ماهواره نگاه نكنید و سطح شعورتان را بالا ببرید. نسل حال حاضر نسلی هستند كه باید انتخاب كنند.

به گزارش نما، این بازیگر در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به کوتاه بودن قصه‌ی مجموعه «بوی باران» خاطرنشان کرد: وقتی پیش از قبول نقش، فیلمنامه‌ی «بوی باران» را خواندم، حس کردم این کار MP3 شده ولی با این شرایط باز هم شخصیت‌ها در داستان حفظ شده‌اند.

وی معتقد است: سریال «بوی باران» با وجود کوتاه بودن به خیلی از سریال‌های بزرگ می‌ارزد.

شهیدی گفت: بخشی از قصه «بوی باران» مربوط به دفاع مقدس می‌شود و بخشی دیگر نیز در راستای کمک به ایتام و احترام به پدر و مادر است. متاسفانه در بسیاری از سریال‌ها شخصیت‌های داستانی کامل نیستند و به خوبی شکل نمی‌گیرند اما سریال «بوی باران» با اینکه تعداد قسمت‌هایش کم است و به قول معروف Mp3 شده تمام شخصیت‌هایش را کامل دارد.

او تأکید کرد: شاید یکی از دلایلی که من به عنوان بازیگر و همچنین سایر بازیگران، سریال «بوی باران» را دوست داریم و پذیرفتیم که در آن بازی داشته باشیم این باشد که قصه‌ی خیلی پُری دارد.

بازیگر نقش مهدیه در سریال «بوی باران» گفت: این مجموعه سریالی است که اگر مخاطب حتی یک ربع از آن را دنبال نکند، اتفاق از دست می‌دهد؛ بنابراین باید در جریان کامل داستان قرار بگیرد. به نظرم این اتفاق یکی از حسن‌های بزرگ «بوی باران» است.

شهیدی در ادامه در پاسخ به اینکه ساخت و پخش کارهای دفاع مقدس چقدر برای تلویزیون لازم است؟ خاطرنشان کرد: اگر من در مقام بازیگر اینجا ایستاده‌ام و کار می‌کنم واقعا مدیون هستم. روز اولی که وارد پروژه‌ی «بوی باران» شدم یک دیالوگی توسط پژمان بازغی خوانده شد و آن هم این بود که در هر نیم سانت این خاک، بسیاری‌ شهید شدند، پس این خاک برایمان برکت است. من افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم و در چنین کاری با مضمون دفاع مقدس بازی کردم و به حتم باید بگویم که کارهای دفاع مقدس برای تلویزیون لازم است.

وی ادامه داد: امیدوارم دوباره پیشنهاد کاری، کارهای دفاع مقدس داشته باشم، چرا که خیلی لذت بردم از اینکه برای بازی در «بوی باران» در فضای دفاع مقدسی قرار گرفتم.

شهیدی در بخشی از گفت‌وگوی خود در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه با شرایط حال حاضر که مردم سریال‌های ماهواره را دنبال می‌کنند، چه پشنهادی برای تلویزیون دارید؟ گفت: خوشبختانه یا متاسفانه مردم ما نسبت به قبل باشعورتر شدند و این مساله چیزی است که مسؤولان باید آن را در نظر بگیرند. متاسفانه ما قصه‌های خوبی نداریم وگرنه تمام عوامل، بازیگران و ... تمام تلاششان را می‌کنند تا به بهترین نحو انجام وظیفه کنند.
این بازیگر در پایان تأکید کرد: مردم ما در فیلم و سریال‌ها قصه می‌خواهند. به یاد دارم که وقتی سریال‌هایی مثل «پدرسالار»، «پس از باران» و ... پخش می‌شد هیچ کس از خانه بیرون نمی‌آمد، پس این نشان می‌دهد که مردم ما تغییر نکردند فقط یک قصه و کار خوب می‌خواهند که اگر این اتفاق بیفتد قطعا دوباره به تلویزیون خودمان برمی‌گردند.

۱۳۹۲/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...