نسخه چاپی

رئيس كل دادگستري يزد:

سرقت دومین جرم در بین زندانیان استان است

رئیس كل دادگستری استان یزد گفت: پس از مواد مخدر، سرقت دومین جرم در بین زندانیان استان است و هم اكنون نزدیك به 600 نفر به دلیل سرقت در زندان به سر می‌برند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "غلامحسین حیدری" با اشاره به آمار جرائم اظهار داشت: پس از مواد مخدر، سرقت دومین جرم در بین زندانیان استان است و هم اکنون نزدیک به 600 نفر به دلیل سرقت در زندان به سر می‌برند.

وي با اشاره به سختی و صعوبت کار زندانبانی اظهار داشت: استان یزد با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و یکصد هزار نفر بیش از 3 هزار و 400 نفر زندانی دارد که با توجه به دارالعباده بودن استان یزد این تعداد زندانی زیبنده نیست.

حيدري بر لزوم برخورد قاطع دستگاه قضائی با مخلین نظم اجتماعی و سارقان تأکید کرد و گفت: دستگاه قضائی جهت سالم ماندن جامعه ضمن صدور احکام متقن و قاطع، به این گونه زندانیان برخی امتیازات نظیر مرخصی را ارائه نمی‌کند.

وي اقدامات اداره کل زندان‌های استان در زمینه فرهنگی به خصوص در زمینه ایجاد مدرسه قرآنی و حرفه آموزی را قابل تقدیر دانست و گفت: امیدواریم فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) محقق و روزی زندان‌ها به دانشگاه تبدیل شود و زندانیان با فرا گرفتن آموزش‌های لازم، کاملا سالم به جامعه بازگردند.

گفتني است؛ در پایان این نشست از اعضای شورای قضائی و اعضاء هیأت امنای ستاد دیه استان به دلیل برگزاری جشن های گلریزان تقدیر و تشکر شد.

۱۳۹۲/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...