نسخه چاپی

مهاجم قرمزها از استقلال شكایت كرد

فرزاد حاتمی، مهاجم جدید فولادخوزستان از باشگاه استقلال تهران شكایت كرد.

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی، حسین ابن قاسم، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص شکایت حاتمی اظهارکرد: فرزاد حاتمی نامه ای از باشگاه استقلال تهران در دست دارد که طبق آن فتح الله زاده، مدیرعامل این باشگاه گفته است، چنان چه با شما به توافق مالی نرسیدیم، بازیکن آزاد محسوب خواهی شد و مهر و امضای فتح الله زاده نیز پای این نامه است.

وی با اشاره به این که این موضوع هیچ ارتباطی با باشگاه فولاد ندارد، ادامه داد: باتوجه به این که حاتمی و باشگاه استقلال تهران با یکدیگر به توافق نرسیده اند، او بازیکن آزاد محسوب می شود ولی سازمان لیگ این نامه را قبول ندارد و فتح الله زاده باید نامه ای مبنی بر این که حاتمی می تواند برای فولاد بازی کند، به این سازمان بدهد.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این که متاسفانه فتح الله زاده این نامه را برای سازمان لیگ ارسال نمی کند، افزود: در این راستا نیز حاتمی نامه ای به فدراسیون فوتبال نوشته و نامه قبلی را هم به آن پیوست کرده است.

وی بیان کرد: فدراسیون فوتبال نیز بررسی این موضوع را به سازمان لیگ ارجاع داده است و سازمان لیگ نیز آن را به کمیته انضباطی ارجاع داده تا حکمی در این زمینه صادر کند.

ابن قاسم در پاسخ به این سوال که آیا حاتمی به دیدار فولاد برابر فجرسپاسی خواهد رسید؟ گفت: هم ما، هم خود حاتمی و هم مدیر برنامه هایش در تلاش هستیم تا این نامه سریع به کمیته انضباطی رفته و طی یکی دو روز، حکم آن صادر شود. به هر حال برای حضور او در فولاد باید این تشریفات اداری انجام شود.

وی در ادامه درباره شرایط فعلی تیم فولاد اظهارکرد: خدا را شکر روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و قبل از آن نیز فرکی صحبت های بسیار خوبی با بازیکنان داشت.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به این که روز جمعه (11 مردادماه) در اهواز به مصاف فجرسپاسی خواهیم رفت، گفت: فجر تیم جوان و دونده ای است ولی ما باتوجه به این که میزبان هستیم، به دنبال کسب سه امتیاز این بازی بوده تا شکست برابر سپاهان را جبران کنیم.

۱۳۹۲/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...