نسخه چاپی

از سوي مركز پژوهش و اسناد رياست جمهوري/

كتاب احمدی‌نژاد با عنوان «در زلال جاری فرهنگ» منتشر شد

مجموعه دیدگاه‌های محمود احمدی‌نژاد در زمینه فرهنگ با عنوان «در زلال جاری فرهنگ» از سوی مركز پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور منتشر شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مجموعه دیدگاه‌های محمود احمدی‌نژاد در زمینه فرهنگ با عنوان «در زلال جاری فرهنگ» از سوی مرکز پژوهش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور منتشر شد که در این کتاب گزیده آراء و اندیشه‌های رییس‌جمهور در حوزه‌های فرهنگ و هنر که در همایش‌ها و محافل گوناگون بیان گردیده، منتشر شده و می‌توان گفت رویکرد و اهتمام دولت خدمتگزار را به این مقولات به خوبی تبیین و تشریح می‌سازد.

در مقدمه این کتاب آمده است: محمود احمدی‌نژاد بر این باور است که امروز نبرد ما با فاسدان عالم نه در عرصه‌های نظامی، که در میدان فرهنگ و هنر است، در این جبهه از قابلیت‌ها و توانمندی‌های بی‌نظیری برخوداریم و باید آنها را فعال کنیم.

همچنین رییس‌جمهور معتقد است پایه هنر عشق و نتیجه آن آزادی است. هنری ماندگار است که از عشق به ارزش‌های متعالی، حقیقت انسان، عدالت، آزادی و کرامت برخیزد و نتیجه‌اش آزادی انسان باشد.

۱۳۹۲/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...