نسخه چاپی

رويانيان:

دو اتفاق بسیار ناخوشایندبرای پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دو اتفاق بسیار ناخوشایند برای پرسپولیس افتاده كه با درخواست و تاكید هیئت مدیره با جدیت باید آنها را پیگیری كنم.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با فارس، درباره تازه‌ترين اتفاقات در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: ابتدا آرزوي قبولي طاعات و عبادات تمام ايراني‌هاي عزيز را در شب هايي که متعلق به علي(ع) است، دارم.

وي افزود: پس از انتخاب هيئت مديره جديد تصميم گرفتيم تا سري به علي دايي و بازيکنان به صورت دسته جمعي بزنيم به همين دليل همراه با اعضاي هيئت مديره در تمرينات پرسپوليس شرکت کرديم و به بازيکنان خسته نباشيد گفتيم. همچنين پاداش ناقابلي را به بازيکناني که البته چشم‌داشتي هم ندارند، داديم تا آنها بدانند که ياد آنها هستيم. به تمرين پرسپوليس رفتيم تا تاکيد کنيم در بازي با ذوب آهن و مس کرمان بچه‌ها بايد ششدانگ حواس‌شان باشد که بازي خوب انجام دهند چون هواداران پرسپوليس ديگر نياز به خوشحالي دارند.

وي تاکيد کرد: مردم دوست دارند پرسپوليس فقط ببرد و از زمين دست پر خارج شود که خوشبختانه همه چيز خوب است و در نشست هم همه چيز عالي بود. اين اولين حضور هيئت مديره در ورزشگاه درفشي‌فر و تمرين پرسپوليس بود. پس از انتخاب جديد که همگي خوشبختانه از دايي نيز حمايت قاطع خود را نشان دادند.

مديرعامل قرمزپوشان خاطرنشان کرد: در جلسه فوق‌العاده هيئت مديره‌اي که در درفشي‌فر برگزار شد، دو نکته بسيار مهم مورد بحث قرار گرفت. متاسفانه يک رسانه با انداختن عکسي از قاسم دهنوي بر روي صفحه‌اش احساس تمام اعضاي هيئت مديره و تيم را جريحه‌دار کرده است و باور کنيد همه از اين کار تعجب‌زده بودند. خوشبختانه اين روزنامه يکي از پرتيراژترين روزنامه‌هاي ايران است و بسيار وزين کار خود را دنبال مي‌کند، اما متاسفانه برخورد بسيار نامناسب و عجيبي را با بازيکن ما داشت.

وي افزود: از طرف ديگر يکي از مديران فوتبالي ما يعني مديرعامل سپاهان رفتار بسيار بدي را با يک اطلاعيه و بيانيه بر روي سايت خودش داشت و همه چيز را تحت‌الشعاع قرار داد. ما بسيار ناراحتيم و به همين دليل اعضاي هيئت مديره با تاکيد فراوان از من خواستند تا حرکت ناپسند اين روزنامه و مسئولان سپاهان را با جديت پيگيري کنم که من همين کار را انجام مي‌دهم.

رويانيان ادامه داد: چرا فرياد ما به گوش کسي نمي‌رسد. دو بازيکني که با ما قرارداد دارند الان در سپاهان راست راست مي‌چرخند و بازي مي‌کنند و حتي تخلف‌شان از دهنوي خيلي بيشتر است و اگر اينطور نباشد حداقل اندازه دهنوي است ولي بنده خدا دهنوي را هر بلايي سرش خواستند آوردند و اينطور بايد عکس او را در يک رسانه مانند افراد سابقه‌دار بزنند ولي بازيکنان ديگر کار خود را انجام دهند. قرار بود کميته انضباطي پس از نشستي اين مشکل را حل کند ولي متاسفانه حکم براي ما صادر شده و براي آنها همينطوري مانده است.

وي خاطرنشان کرد: هميشه براي پرسپوليس هر اتفاقي که مي‌افتد، خيلي زود روي سر ما خراب مي‌شود. هرچه شوک و اتفاقات عجيب است روي سر ما مي‌ريزد اما وقتي مي‌خواهند يک چيزي را به ما بدهند ديرتر از همه و در بدبختي آن را مي‌گيريم. اين هم شانس ماست. در فدراسيون فوتبال کميته انضباطي، کميته داوران، دپارتمان داوران، همه جاي فدراسيون فوتبال، شوک‌ها و حکم‌ها آنلاين براي ما صادر مي‌شود. ولي حق ما را نمي‌دهند، آنقدر هم فرياد مي‌زنيم به هيچ جا نمي‌رسد.

وي افزود: مثلا بازيکن ما را معروف و با او برخورد انضباطي مي‌کنند، اما از طرف ديگر با بازيکني که همين کارها را کرده راحت کنار مي‌آيند. آقايان،‌ بازيکني با سه جا قرارداد امضاء کرده چرا داد و فرياد ما را نمي‌شنويد. چرا با او برخورد نمي‌کنيد؟ با اين کارهايتان اين بازيکن سال ديگر هم باز به کارهايش ادامه مي‌دهد. معلوم است که عدالت در فوتبال ما يکطرفه است. اعضاي هيئت مديره پرسپوليس همه ناراحتند چون ما دوست نداريم فقط کتک خور باشيم اين موضوع را پيگيري مي‌کنيم و دست بردار هم نيستيم. مشکل ما با سپاهان به شهادت خود آقاي حسن‌زاده در جلسه‌اي برطرف شد اما نمي‌دانم به يکباره در آستانه سفرمان به اصفهان دوباره آقايان چه اتفاقي برايشان افتاد. متاسفانه هر مشکل ما برطرف مي‌شود بعد از چند روز آتشفشان مي‌شود به همين دليل به زودي يک تيم کتک‌خوري راهي ليگ خواهيم کرد، تا با کمک تيم «ب» کتک‌هاي ديگر را از کميته‌هاي ديگران بخوريم تا به تيم اصلي ما ضربه‌اي وارد نشود!

وي در پايان در خصوص خلعتبري گفت: دو روز پيش با خلعتبري حرف زدم. مدير برنامه او به عنوان نماينده ما در حال پيگيري کارهاست. عجماني‌ها خيلي سخت‌گيري مي‌کنند. او با عجمان قرارداد داشته و موضوعش با بازيکناني که گفتند ما مي‌خواهيم به امارات برويم فرق دارد. آنها مي‌خواستند بروند اما معلوم نبود که بروند ولي خلعتبري قبلا قرارداد بسته بود. عجمان هم خبرهاي ايران را پيگيري مي‌کند ما مي‌خواهيم همه چيز را ساکت کنيم تا آنها هم در فضايي آرام قرار بگيرند، اما اين اتفاق نمي‌افتد و شماها اجازه نمي‌دهيد که اين اتفاق بيفتد. مسائل خلعتبري فقط فوتبالي نيست و کم‌کم از بحث مالي هم در حال خارج شدن است که مي‌بينيد آنها هم نظرات خودشان را و مخالفت‌هاي‌شان را بارها اعلام کردند. حالا بايد ببينيم که خدا چه مي‌خواهد.

۱۳۹۲/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...