نسخه چاپی

توصیه احمد شیرزاد به روحانی

روحانی باید تصمیمات خود را با اقتدار اتخاذ كند و در راستای وعده‌یی كه به مردم داده است و هماهنگ با نهادهای قانونی با چنین پارازیت‌هایی صحنه را خالی نكند و آنچه صلاح است انجام دهد.

به گزارش نما، او بايد حرف خود را به ملت بزند و اگر سنگي جلوي پاي او انداخته شد انتظار اين است كه قاطعانه آن را با مردم در ميان بگذارد چراكه تجربه نشان داده است سكوت مظلومانه دراين خصوص فايده‌يي نخواهد داشت.

رييس‌جمهور منتخب با شعار زنده باد اصلاحات، زنده باد هاشمي و خاتمي و با شعار اعتدال پيروز انتخابات شد بنابراين كابينه وي نيز بايد با اين شعار‌ها هماهنگ باشد در غير اين صورت رييس‌جمهور يك شخصيت دكوري خواهد شد كه ديگران همانند گذشته به كار خود ادامه خواهند داد.

اگر عده‌يي گمان مي‌كنند كه هرچه طبق روال قبل بوده هم‌اكنون نيز بايد اجرا شود بايد گفت كه ديگر چه نيازي به انتخابات و تغيير دولت بود؟

مگر مي‌توانيم دور يك عده را خط بكشيم و بگوييم تنها كساني كه مشابه ما فكر مي‌كنند بايد در دولت حضور داشته باشند اين حرف كودكانه‌يي است.

به نظر من نفس اين كار توهين‌برانگيز و نوعي بي‌ادبي است اگر كسي ممنوعيت كار سياسي دارد دادگاه بايد آن را احراز كرده باشد نه اينكه با برچسب زدن بخواهيم مانع از فعاليت عده‌يي شويم.

من از نمايندگان مجلس مي‌خواهم كه وارد اين بازي‌ها نشوند چرا كه در اين صورت اين افراد نيز حق دفاع از خود را خواهند داشت همه بايد بدانند دوران چهار ساله منولوگ تمام شده است و امروز همه حق حرف زدن دارند. دوران اينكه هركسي از رسانه ملي هر آنچه خواست به ديگران نسبت بدهد و بقيه وادار به سكوت شوند نيز تمام شده است آنها بايد بدانند هر حرفي بزنند پاسخ آن را خواهند شنيد.

نماينده مجلس ششم

منبع: روزنامه اعتماد

۱۳۹۲/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...