نسخه چاپی

خلعتبری پرسپولیسی می‌شود!

عکس خبري -خلعتبري پرسپوليسي مي‌شود!

اخیرا گفته شد كه حسن روحانی رئیس جمهور منتخب قرار است هزینه این لغو قرارداد را پرداخت كند اما مگر هدایتی اجازه می دهد؟!

به گزارش نما به نقل از جام ورزشی، مدیرعامل متمول باشگاه ملوان بندرانزلی هزینه لغو قرارداد محمدرضا خلعتری با العجمان امارات را متقبل می‌شود تا بازیکن شماره ۹ تیم ملی فوتبال در انتقالی جنجال‌برانگیز پرسپولیسی شود.


حسین هدایتی که در طول سال‌های اخیر بارها علاقه خود به باشگاه پرسپولیس را نشان داده و چندین بار هم عضویت در هیات مدیره این باشگاه بزرگ پایتخت را تجربه کرده اخیرا شایعه نزدیکی دوباره اش به جمع مدیران پرسپولیس به گوش می‌رسد. او که هم اکنون مالک باشگاه ملوان بندرانزلی نیز هست گویا پذیرفته هزینه لغو قرارداد محمدرضا خلعتبری با باشگاه العجمان که نزدیک به یک میلیون دلار اعلام شده را پرداخت تا این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیسی شود. خلعتبری اخیرا و پس از قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر دوازدهم با عقد قراردادی به تیم العجمان پیوست تا زمینه‌ساز بروز حواشی متعددی شود.

گفتنی است، مسئولان فدراسیون فوتبال امارات امسال در اقدامی عجیب عنوان لیگ خود را به خلیج ع ر ب ی تغییر دادند و برای زدن مهر تائید به این عنوان جعلی هم سعی داشتند بعد از خلعتبری، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان را هم به خدمت بگیرند که با مخالفت جامعه فوتبال و جامعه رسانه‌ای ایران مواجه و نهایتا این اتفاق رخ نداد. با این حال به نظر می‌رسد حسین هدایتی با تقبل هزینه‌ لغو قرارداد خلعتبری با العجمان خط بطلانی بکشد بر اقدامات خلاف واقع عرب‌های امارات‌نشین. اخیرا گفته شد که حسن روحانی رئیس جمهور منتخب قرار است هزینه این لغو قرارداد را پرداخت کند اما مگر هدایتی اجازه می دهد روحانی دست به جیب کند؟!

۱۳۹۲/۵/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...