نسخه چاپی

گلایه تنها كارمند معلول از نهاد ریاست جمهوری

مشكل استخدامی تنها معلول نهاد ریاست جمهوری با وجود به اتمام رسیدن دولت محمود احمدی‌نژاد حل نشده باقی ماند.

تنها معلول کارمند نهاد رياست جمهوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره طرح جديد دولت مبني بر اجراي استخدام‌هاي جديد و تبديل وضعيت نيروها در سطح كشور گفت: با توجه به سابقه 8 سال کار در نهاد رياست جمهوري به صورت قراردادي، اين قانون براي تبديل وضعيت من از قراردادي به رسمي انجام نشده است.

وي با بيان اينکه دولتي‌ها از زمان اجراي اين طرح عنوان کرده‌اند که طرح استخدامي و تبديل وضعيت در سراسر کشور اجرا شده است، تصرح کرد: اين نهاد پس از انتخابات رياست جمهوري، افراد و نيروهاي نزديك به خود را در بخش‌هاي مختلف استخدام کرد.

اين کارمند نهاد رياست جمهوري ادامه داد: مديرکل اداري نهاد رياست جمهوري در اقدامي فرزند خود را در اين نهاد استخدام کرده است و وقتي که ما نسبت به انجام اين کار اعتراض کرديم، وي عنوان کرد که فرزند خود را پس از استخدام به سازمان ميراث فرهنگي مامور خواهد کرد.

تنها معلول رياست جمهوري در ادامه، با اشاره به شعار عدالت و مهرورزي در دولت نهم و دهم گفت: اين دولت شعار عدالت سر داده است و در طول اين 8 سال تنها کارمند معلول خود را طبق قانون تبديل وضعيت نكرده است.

وي خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم تاکنون از انجام تبديل وضعيت تنها نيروي معلول خود، خودداري کرده و آن را به تعويق انداخته است و بايد در انتظار اقدامات آتي رئيس جمهور آينده ملت باشيم.
بازگشت به ابتدای صفحه

۱۳۹۲/۵/۱۲

نظرات کاربران
مددكار
0
0
۱۳۹۲/۵/۱۳
چشم و دل رئيس سازمان بهزيستي آقاي دكتر همايون هاشمي روشن. فردي كه فقط و فقط عشق دوربين و مصاحبه با رسانه ها است. برادر كم تعهدي كه سازمان بهزيستي كشور را به نابودي كشاند. روح سازمان بهزيستي شاد.
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...