نسخه چاپی

دو دستگی در مجمع روحانیون بر سر ملاقات با روحانی

در مراسم افطاری حامیان عارف، حاضران دلخوری خود را نسبت به معرفی اعضای كابینه دكتر روحانی ابراز داشتند.

به گزارش نما، در جلسه‌ای که ۱۱ نفر از اعضای مجمع روحانیون مبارز حضور داشتند، یکی از حاضران پیشنهاد دیدار اعضای مجمع با حسن روحانی را مطرح کرده و گفته است: «پس از انتخابات تشکل‌هایی چون جامعه روحانیت و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با وی دیدار کرده‌اند اما ما حرکتی نکرده‌ایم پیشنهاد می‌کنم دیداری را با وی هماهنگ کنیم».

این پیشنهاد با مخالفت اکثر اعضا مواجه شد و یکی از اعضا مجمع طی سخنانی اعلام کرد: «دیدن روحانی رفتن یعنی مشروعیت بخشیدن به او. روحانی از نردبان اصلاحات بالا رفت اما بویی از اصلاحات نبرده است. او نیروی حاکمیت و نظام است.»

مشرق همچنین نوشت: در مراسم افطاری حامیان عارف، حاضران دلخوری خود را نسبت به معرفی اعضای کابینه دکتر روحانی ابراز داشتند و معتقد بودند زمانی که عارف از کاندیداتوری انصراف داد باید توافقنامه‌ای را با روحانی و خاتمی و هاشمی امضا می‌کردیم. پیروز این انتخابات هاشمی بود که با فشار آوردن روی خاتمی، عارف را مجبور به کناره‌گیری کردند و حالا هم بدون امتیاز دادن به وی، کابینه خود را چیده‌اند. ما باید قبل از کناره‌گیری عارف، حداقل معاون اولی و پنج وزارتخانه ‌را می‌گرفتیم و بعد به نفع روحانی انصراف می‌دادیم.

۱۳۹۲/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...