نسخه چاپی

درخواست داوود رشیدی از حسن روحانی

آیین افتتاح نمایش «كابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز» شامگاه شنبه 12 مرداد با حضور جمعی از هنرمندان و منتقدان تئاتر در تماشاخانه‌ «ایرانشهر» برگزار شد.

داوود رشیدی، لیلی رشیدی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی، مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی، شاهرخ دولکو، اکبر عالمی، رضا گوران، فرزاد حسنی، آزاده نامداری، گلاب آدینه، نورا هاشمی، شیرین بینا، هانیه توسلی، پری صابری، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، الهام پاوه‌نژاد، لادن مستوفی، آرزو افشار، هومن سیدی، آزاده صمدی، باران کوثری، اصغر دشتی، اسماعیل خلج، نگار عابدی فاطمه معتمد آریا، سیما تیرانداز، هادی مرزبان، فرزانه کابلی، مسعود رایگان، رویا تیموریان و خسرو احمدی از میهمانان این برنامه بودند.

مسعود فروتن مجری این برنامه بعد از خوشامدگویی به مهمانان گفت: «ما امشب اینجا جمع شده‌ایم تا زنگ آغاز نمایش رضا حداد را به صدا در بیاوریم، زنگ این نمایش توسط بزرگی به صدا در خواهد آمد.»

او پس از بیان تاسف خودش نسبت به درگذشت محمود استاد محمد و مرشد ولی الله ترابی، هنرمندان به یاد ماندنی عرصه هنر و تئاتر از رضا حداد دعوت کرد تا برای ایراد سخنان خودش به جایگاه بیاید.

رضا حداد نیز ضمن اظهار خوشحالی و خوشامدگویی به مهمانان حاضر در سالن گفت: «من حرف نزدن را بهتر از حرف زدن بلد هستم. امیدوارم این نمایش اتفاق جدیدی در عرصه تئاتر باشد و شما دوست داشته باشید.»

بعد از صحبت‌های کوتاه رضا حداد، مجید سرسنگی، مدیرعامل خانه هنرمندان ضمن خیر مقدم به مهمانان و همکاران و تسلیت به خاطر در گذشت دو هنرمند عرصه تئاتر و هنر ، تنفیذ حسن روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.

او همچنین اظهار داشت: «سال قبل نمایش «آمدیم نبودید، رفتیم» از رضا حداد در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد که یکی از کارهای پرفروش نه تنها تماشاخانه ایرانشهر بلکه عرصه تئاتر کشور بود.»

داوود رشیدی نیز برای به صدا درآوردن زنگ آیین افتتاح نمایش به جایگاه رفت و گفت:«صحبت خاصی ندارم فقط به رئیس جمهور جدید می‌گویم اگر سخنان من به ایشان برسد که هنر تئاتر تنها هنری است که از دوران باستان شروع شده است و باید به آن بیشتر توجه شود و بودجه‌های بیشتری به آن اختصاص یابد.»

این هنرمند بعد از این سخنان زنگ آیین افتتاح نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چند تایی هم برای روز» را به صدا در آورد و پس از آن مهمانان به تماشای نمایش نشستند.

در این نمایش که چهارمین همکاری مشترک حداد و محمد چرم‌شیر است. فاطمه نقوی، ستاره پسیانی، ناز شادمان، پگاه طبسی‌نژاد، آرزو عالی و مریم نورمحمدی به ایفای نقش می‌پردازند و شیما میرحمیدی طراح لباس، رضا بهجت طراح نور، مهرداد متجلی عکاس، آرش صالحی مدیر تکنیک و رها شیرازی، جابر رمضانی و آرزو عالی گروه کارگردانی این نمایش هستند.

نمایش «کابوس‌های خنده‌دار برای شب و چندتایی هم برای روز» از 12 مرداد ماه هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. همچنین دانشجویان می‌توانند با 50 درصد تخفیف به تماشای این نمایش بنشینند.

۱۳۹۲/۵/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...