نسخه چاپی

عضو فراكسيون رهروان ولايت مجلس:

4 تا 5 وزیر روحانی رای نمی‌آورند

عکس خبري -4 تا 5 وزير روحاني راي نمي‌آورند

عضو فراكسیون رهروان ولایت مجلس گفت: از كابینه معرفی شده رئیس جمهور چهار تا پنج وزیر پیشنهادی در مجلس رای نمی‌آورند.

به گزارش نما، منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مجلس بعد از پایان ماه مبارک رمضان و در یک فراخ بال مطلوب و فرصت مهیا شده سوابق و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد اما بعید می‌دانم که همه آنها رای اعتماد کامل را از مجلس بگیرند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این کمیسیون در جلساتی که روزهای آینده برگزار می‌کند وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه را مورد ارزیابی قرار داده و با دعوت از ظریف با رویکردها و برنامه‌های وی آشنا خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما در این دوره دوست داریم که بیشتر بر محور تخصص‌گرایی نظر داده و رای دهیم.

فتنه‌گران و انحرافیون هیچ منصبی در دولت آینده ندارند

حقیقت‌پور با یادآوری اینکه بر اساس تخصص کمیسیون‌های مختلف در مجلس وزرا دعوت شده و برنامه‌ها و دیدگاه‌هایشان درست و دقیق بررسی و تبیین شده و در صحن علنی مجلس مخالفان و موافقان اقدام به نقد و بررسی برنامه‌ها می‌کنند، گفت:‌ بنده معتقدم با همتی که مجلس شورای اسلامی در همراهی با دولت دارد که این همراهی هرگز به معنای نادیده گرفتن بسیاری از کارها و مسئولیت‌های محول شده از سوی مردم به نمایندگانشان نمی‌شود ما با حفظ اصول و استقلال مجلس تمام اعضای کابینه را از فیلتر تخصص‌گرایی و نگاه کارشناسی عبور داده سپس با پالایش واقعی رای اعتماد را به وزرا خواهیم داد.

وی بار دیگر با تاکید بر این نکته که فتنه‌گران و انحرافیون هیچ جایگاهی در دولت آینده نخواهند داشت، افزود: بنده معتقدیم فتنه‌گران حق ورود به محدوده اجرایی و تصمیم‌گیری کشور را ندارند.

جلوی کار غیر‌کارشناسی انتقال آب ارس به دشت لایزرع آذربایجان را می‌گیریم

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور با بیان اینکه با مهندس چیت‌ساز رایزنی‌های لازم انجام شده تا در خصوص تصمیم عجولانه دولت دهم در انتقال آب ارس به منطقه خشکی در آذربایجان و سپس دریاچه ارومیه گرفته شود، خاطرنشان کرد: ما هیچ مخالفتی با انتقال آب به دریاچه ارومیه که ثمره و نتیجه‌ای نیز به دنبال ندارد، نداریم اما آنچه که ما را رنج می‌دهد سوء استفاده از حق‌آبه استان اردبیل و انتقال آب به بخشی از دشت لم‌یزرع آذربایجان شرقی است که هیچ توجیهی ندارد.

وی یادآور شد: وزیر پیشنهادی نیرو قول داده است که جلوی این اقدام غیر‌قانونی را بگیرد و به هیچ‌وجه اجازه ندهد این اقدام غیر‌کارشناسی و عجولانه دولت دهم به واقعیت تبدیل شود.

حقیقت‌پور در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل گفت:‌ ما ضمن متوقف کردن این حرکت در تلاش هستیم تا با یک رویکرد مطلوب‌تر کارها درست و هدفمند برنامه‌ریزی شده و رو به جلو حرکت کند.

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...