نسخه چاپی

درگیری در مترو تهران و آماده باش پلیس

قائم‌مقام شركت متروی تهران گفت: حركت‌ قطارهای مترو در پی ورود یكی از مسافران به تونل مترو به حالت عادی بازگشته است و پلیس در كمین است تا به‌محض خروج فرد ضارب،‌ وی را دستگیر كند.

به گزارش نما، بهرام عبابافی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ با اشاره به ورود یک مسافر به تونل مترو در ایستگاه امام خمینی(ره)،‌ اظهار داشت: صبح امروز دو مسافر که از بخش جنوبی خط یک مترو وارد ایستگاه امام خمینی(ره) شده‌ بودند با یکدیگر درگیر شدند و یکی از آنها که مردی به‌نام حقی بود از ناحیه بازوی چپ با ضرب چاقو مورد اصابت قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرد ضارب هنگامی که پلیس مترو قصد دستگیری وی را داشت به داخل تونل مترو فرار می‌کند و فرد مضروب برای مداوا به اورژانس مترو منتقل شده مورد مداوا قرار می‌گیرد.

قائم‌مقام شرکت بهره‌برداری متروی تهران اظهار داشت: پلیس از همان دقایق اولیه جست‌وجوی خود را برای یافتن فرد ضارب آغاز می‌کند اما تا این لحظه و با وجود اینکه پلیس در کابین راهبر قطار حضور دارد تا تونل‌های مترو را رصد کند، فرد مورد نظر پیدا نشده به نظر می‌رسد در یکی از جان‌پناه‌های مترو خود را مخفی کرده است که احتمالاً تا ساعتی دیگر از تونل خارج خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پلیس در ایستگاه‌های مترو در حالت آماده‌باش است تا به‌محض خروج وی را دستگیر کنند.

۱۳۹۲/۵/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...