نسخه چاپی

فتح الله زاده:رويانيان از ترس استقلال اسم بازيكن جديدش را نمي گويد!

كل كل جدید فتح الله زاده با رویانیان

مدیر عامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد دیگر كسی نمانده تا به تیمش بیاورد چون نصف تیم ملی در استقلال است.

به گزارش نما، علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه 40 تیکه شبکه ورزش در خصوص مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.



چرا به سپاهان باختید؟



هنوز تیم ما هماهنگ نشده چون تمرینات‌مان را دیر شروع کردیم. مقابل تیمی بازی کردیم که از مدت‌ها قبل آماده بود ولی انصافا در چندین سال گذشته سپاهان را اینقدر ضعیف ندیده بودم. ما بازی را باختیم اما اعداد را نه ضمن آنکه اتفاقات داوری در این مسابقه تاثیرگذار بود. 2 پنالتی ما گرفته نشد و پنالتی سپاهان هم درست نبود.



چه طور با دست خالی تیمی پرستاره بستید؟



هفته گذشته در هیئت مدیره به دوستان گفتم کسی باورش نمی‌شود که با یک میلیارد چنین تیمی ببندیم. وزارت در کل 2 میلیارد تومان که یک میلیارد آن به تازگی رسیده به استقلال پرداخت کرده ولی باور کنید که دیروز کلا تلفنم خاموش بود چون باید به تیموریان پول می‌دادم حالا این بحث تغییرات در وزارت ورزش هم بوجود آمده و باید امضا بگیریم و پول‌ها وصول شود تا بتوانم پول تیموریان را بدهم. امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانم پول او را بدهم. به اعتقاد من در 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس باید دخل و خرج مشخص باشد تا اعتماد بازیکنان از ما سلب نشود. شما از تیم‌های دیگر بپرسید چقدر هزینه دارند.



راهکار چیست؟



فکر اقتصادی زیادی دارم. یک کار اقتصادی شروع کردم که اگر جواب بدهد تا نیم‌فصل 90 درصد پول بازیکنان را می‌دهم.



چرا دیدار استقلال و سپاهان در غالب بازی سوپر جام برگزار نشد؟



واقعا ارزش دارد که چنین مسابقه‌ای برگزار شود امیدوارم فدراسیون قبل از لیگ این کار را انجام دهد و هر ساله شاهد این اتفاق باشیم.



رویانیان چندی پیش مدعی شده که استقلال نتوانست قزل‌آلا بگیرد؟



آن زمان که رویانیان این حرف را زد من هنوز با تیموریان قرارداد نبسته بودم. استقلال امسال قوی‌تر از سال گذشته است و رفته رفته بهتر هم خواهد شد. آندرانیک تیموریان بازیکن بزرگی است اما مگر ما بازیکن بزرگ دیگری هم داریم که نگرفته‌ایم. رویانیان ترسیده که اسم کسی را بگوید چون می‌داند آن بازیکن را می‌گیرم.



مدیرعامل پرسپولیس مدعی شده دور و بری‌های نکونام اجازه ندادند او به پرسپولیس بیاید؟



این هم هنر ماست که اجازه ندادیم بازیکن با تیمی مذاکره کند. مگر کم تیم‌هایی تیموریان را می‌خواستند. روزی که او پیش من بود و در حال مذاکره بودیم تلفن او روی میز بود و من می‌دیدم که مدام اسم رویانیان و شیرینی روی تلفن آندو حک می‌شد. اگر قرار است همه را بگیرم که لیگ صفایی ندارد نصف تیم ملی در استقلال است.



سرسخت‌ترین بازیکنی که برای مذاکره با او وقت گذاشتید چه کسی بود؟



خسرو حیدری. یک صبح تا شب باید برای او وقت گذاشت. چون در مواضع خودش عالی کار می‌کند و در مذاکرات خوب حمله می‌کند! درست مثل حضورش در تیم قوی کار می‌کند ولی انصافا او شخصیت برجسته‌ای دارد.



با این نحوه یارگیری امسال می توانید پرسپولیس را شکست دهید؟



ما روی کاغذ تیمی خوب بستیم.پرسپولیس تیمی جوان و دونده است اما ما هم با تجربه ایم.نمی شود این بازی را پیش بینی کرد. باید تا دربی ببینم رابطه رویانیان با من چطور است بعد نظر بدهم!



جایگاه استقلال آخر فصل چگونه است. قهرمان می شوید؟



هدف گذاری ما بین سه تیم اول است.من هیچ وقت قول قهرمانی نداده ام اما همیشه قهرمان می شویم!



بازی با نماینده تایلند را چطور می بینید؟



تیم حریف خیلی مرموز است. آنها بازیکنان ایتالیایی و ژاپنی دارند و خیلی هزینه کرده اند اما اگر حمایت شویم قطعا می توانیم به ستاره سوم برسیم.



ظاهرا قصد دارید بانک استقلال هم تاسیس کنید؟



فعلا که با بانک رفاه کار می‌کنیم اما اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بتوانند بانکی تاسیس کنند کاری بزرگ و زیرساختی انجام داده‌ایم. من کارت هواداری درست کردم که از سال 80 این امر انجام شده بود اما دوستان نوشته‌اند با این کار می‌شود به استخر رفت! با این کارت خیلی کارهای بزرگتری می‌شود انجام داد اما برخی‌ها کم لطفی می‌کنند.



فارس

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...