نسخه چاپی

لقب جالب سیدجلال از سوی نیلسون

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «سیدجلال حسینی به علاوه اینكه شخصیتی بسیار مثال‌زدنی دارد، سیم خاردار فوتبال ایران است.»

به گزارش نما به نقل از سرويس ورزشي جام، نیلسون کوریا در مورد عملکرد پرسپولیس در دو بازی گذشته اظهار داشت: «خوشبختانه همانطور که از قبل تصور می‌کردم تیم جوان ما امسال بسیار خوب و با انگیزه بازی می‌کند و خیلی خوب استارت زدیم و مطمئن هستم که شرایط خیلی بهتر از گذشته خواهد شد.»


وی افزود: «در بازی اول کمی عدم هماهنگی آزارمان داد اما در بازی دوم خیلی بهتر شدیم و مطمئنا قدم به قدم رو به جلو می‌رویم تا به قهرمانی برسیم.»


نیلسون در خصوص عملکرد خط دفاعی پرسپولیس نیز گفت: «مهمترین موضوع در فوتبال ساختن ساختار دفاعی خوب و مطلوب است. امسال خط دفاعی ما بسیار هماهنگ و با تمرکز کار می‌کند من هم عاشق این خط دفاعی هستم. یعنی هم در حملات و هم در دفاع خیلی خوب ظاهر می‌شود و این باعث میَ شود تا تمرکز من در خط دروازه بیشتر باشد به نظرم خط دفاعی پرسپولیس امسال جز بهترین‌های لیگ است.»


دروازه‌بان سرخپوشان درباره عملکرد خودش نیز گفت: «دروازه‌بان کارش گل نخوردن است پس مطمئن باشید همین که من گل نمی‌خورم یعنی کارم را خوب انجام دادم البته درباره من دایی باید نظر دهد نه خودم قضاوت کنم.»


وی درباره عملکرد قرمزپوشان در دیدار با تراکتورسازی و ذوب آهن نیز گفت: «بازی اول مقابل تراکتورسازی خوب بودیم و به سه امتیاز هم رسیدیم امامشخص بود نیاز به هماهنگی بیشتر داشتیم اگر توپ حقیقی وارد دروازه می‌شد و نوری هم گل می‌زد یک شروع رویایی داشتیم اما نشد ولی مهم سه امتیاز بود.»


وی افزود: «در دیدار مقابل ذوب آهن هم خیلی خوب بودیم و فقط شانس یارمان نبود، به نظرم دایی حق داشت آن طور حرص بخورد، چون مستحق برد بودیم.»


نیلسون درباره عملکرد سید جلال حسینی نیز گفت: «به نظر من سید جلال برای فوتبال ایران یک بازیکن بسیار بزرگ است . علاوه بر اینکه لقب سیم خاردار به او می‌خورد، بسیار باشخصیت است. حسینی از لحاظ فنی و از لحاظ اخلاقی به نظرم یک الگوی خوب برای فوتبالیست‌های ایرانی است چون وقتی که وارد زمین می‌شود به غیر از رسیدن به هدفش به هیچ چیزی فکر نمی‌کند، البته من همه بچه‌های پرسپولیس را دوست دارم چون می‌خواهم با کمک آنها قهرمان شویم.»


وی در پاسخ به این سوال که در این دو بازی چند توپ به دست تو خورده گفت: «سوال عجیبی است، ما هرگز نباید زود درباره پرسپولیس قضاوت کنیم، البته معتقدم باید 6 امتیاز را می‌گرفتیم اما نشد، ولی در کل باید به دنبال این باشیم تا به جای نتیجه مقطعی در کل فصل نتایج خوب و سپس به قهرمانی برسیم. مطمئن باشید با استفاده از زمان می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم البته تیم‌های دیگر هم مدعی هستند و برای همین کار ما بسیار سخت است، همه تیم‌ها برنامه ریزی دارند و قطعا مقابل پرسپولیس انگیزه خواهند داشت. من فصل قبل بازی برخی تیم‌ها را دنبال می‌کردم. آنها در بعضی از بازی‌ها ساده بازی می‌کردند اما مقابل ما انگیزه زیادی داشتند که این هم به خاطر بزرگی پرسپولیس است.»

نیلسون در پایان یاد آور شد: «همه در حال تلاش هستیم که به قهرمانی برسیم و من خیلی دوست دارم که امسال فصل گذشته را جبران کنیم که قطعابا دایی می‌توانیم به هدفمان برسیم، او بسیار مربی منحصر به فرد و خاص خودش است و شخصیتش برای من بسیار جالب. باور کنید وقتی در تمرینات ضربات او را می‌بینم متوجه می‌شوم که چرا آقای گل جهان است.»

۱۳۹۲/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...