نسخه چاپی

اجرای حكم متهمان فساد سه هزار میلیاردی منوط به تسویه حساب نفر اول پرونده

وكیل مدافع بانك صادرات گفت: هنوز پاسخی برای درخواست اعاده دادرسی به حكم موكلم داده نشده است، البته موكلم در پرونده بانك آریا هیچ نقشی ندارد.

به گزارش نما، "رسول رازي" وکيل مدافع متهم رديف چهارم پرونده فساد 3هزار ميلياردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هنوز پاسخي براي درخواست اعاده دادرسي به حکم موکلم داده نشده است، البته موکلم در پرونده بانک آريا هيچ نقشي ندارد.

وکیل‌مدافع رئیس سابق بانک صادرات فولاد اهواز ادامه داد: حکم چهار متهم رديف اول پرونده فساد 3هزارميلياردي در ديوان عالي کشور تاييد شده است، اما به اين سرعت احکام آن‌ها اجرا نخواهد شد.

رازی در رابطه با زمان اجراي احکام محکومان پرونده فساد سه هزار میلیاردی، گفت: اجرای حکم متهمين منوط به تسویه حساب نفر اول پرونده است و آن‌طور که اعلام کرده‌اند وکیل مه‌آفرید امیرخسروی در حال تسویه بدهی‌های اوست و پس از تسويه کامل بدهي‌ها احکام اجرا خواهد شد.

وي دليل اعتراض خود را به حکم صادره اينگونه بيان کرد: موکل من کارمند دولت نیست که عنوان رشوه بر وي صدق کند، زیرا بانک صادرات یک بانک خصوصی است و اساسا عنوان رشوه به اين شخص متحمل نمي‌شود، اما ديوان حکم موکلم را تاييد کرد و بنده نيز درخواست اعمال ماده 18 را کردم که هنوز نتيجه اين درخواست نيز اعلام نشده است.

"قاضي ناصر سراج" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با آخرين وضعيت 46 متهم بانك صادرات اظهار داشت: پرونده بانك صادرات همچنان در دادگاه انقلاب در حال رسيدگي است.

گفتني است؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين محسني‌اژه‌اي در نشست خبري خود اعلام كرده بود برخی از افراد مطرح در پرونده فساد مالی از بانک‌های ملی و صادرات که به اتهام رشوه متهم بودند،‌ محکوم شده و برخی نیز در مرحله تجدید نظر بوده که به طور مستمر رسیدگی می‌شود.

۱۳۹۲/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...