نسخه چاپی

اسرائیل: آمریكا طرف ایران است نه ما

یك مسئول سیاسی اسرائیلی گفت: دولت اسرائیل به صداقت امریكایی ها برای متوقف كردن برنامه هسته ای ایران شك دارد.


به گزارش نما، روزنامه لندنی "الحیات" (alhayat) گزارش داد دولت اسرائیل پرونده هسته ای ایران را بار دیگر در راس اولویت های کاری خود قرار داده و تاکید دارد که راه حل نظامی هنوز مطرح می باشد.



بنابراین گزارش یک مسئول سیاسی اسرائیلی گفت: دولت اسرائیل به صداقت امریکایی ها برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران شک دارد و این در حالی است که ایران تلاش خود را برای ساخت بمب اتم چند برابر کرده است.



رادیو اسرائیل از این مسئول اسرائیلی نقل کرد: دولت اسرائیل از موضع آمریکا نگران می باشد، زیرا در بحران سوریه با تردید حرکت می کند و موضع شفافی ندارد، سیاستمداران آمریکایی و اروپایی بر این عقیده اند که اسرائیل ممکن است حمله نظامیا علیه ایران ترتیب دهد.



در ضمن این گزارش رادیو اسرائیل می گوید: نتانیاهو تنها کسی است که امریکا و غرب را از خطر برنامه هسته ای ایران بر حذر می دارد, این درحالی است که غربی ها تمایل دارند که به رئیس جمهور جدید ایران فرصت دهند تا از راه دیپلماتیک این مسئله حل و فصل شود.



رادیو اسرائیل همچنین گفت: تهدیدات تکراری اسرائیل دیگر برای غربی ها اهمیت چندانی ندارند و آنها را جدی نمی گیرند, کم کم مصداقیت این گونه تهدید ها از بین می رود، چون اسرائیل تا کنون فقط تهدید کرده است ولی در عمل هیچ کاری نتوانسته انجام دهد.

۱۳۹۲/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...