نسخه چاپی

سخنگو كميسيون امنيت ملي مجلس مطرح كرد:

هدف از قرائت گزارش قائله 22 بهمن قم

عکس خبري -هدف از قرائت گزارش قائله 22 بهمن قم

كمیسیون امنیت ملی مجلس سعی كرد ریشه این نوع حركات را معرفی كند امیدواریم دستگاه های قضایی و اجرایی كشور با كسانی كه در این ماجرا كوتاهی كردند برخورد كند تا ما شاهد تكرار این نوع حوادث در كشور نباشیم.

به گزارش نما ،در نشست علنی روز سه شنبه ۱۵ مرداد مجلس، پس از آنکه سید حسین نقوی حسینی گزارش کمیته بررسی حادثه ۲۲ بهمن قم و اهانت به رئیس مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد، هیأت رئیسه طبق تبصره یک ماده ۲۳۶ از نمایندگان خواست تا رأی خود را نسبت به این گزارش اعلام نمایند.
با تأیید قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گزارش پرونده غائله ۲۲ بهمن قم به قوه قضائیه ارسال شد تا بدون تشریفات دادرسی مورد رسیدگی قرار گیرد.
حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره ضرورت قرائت گزارش قائله 22 بهمن قم در مجلس برای پیشگیری از وقایع این چنینی در کشور اعلام کرد : اینگونه حوادث قلب مقام معظم رهبری را به درد می آورد علما ،مراجع و مردم از این نوع حوادث واقعا ناراحت هستند ، ما در گزارش قائله 22 بهمن قم تلاش کردیم ریشه یابی و علت یابی از این حادثه داشته باشیم، ما در این گزارش هر نوع کم کاری و تقصیری که از سوی هر نهادی که بوده را ذکر کردیم و هدفمان هم از قرائت گزارش این حادثه در صحن علنی این است که در مراسم های بعدی و مجالس بعدی این دستگاه ها تمام تلاش خودشان را بکنند که این حادثه ها دیگر در کشور رخ ندهد.

عضو کمیته ویژه رسیدگی به حادثه ۲۲ بهمن قم تاکید کرد : این حوادث خیلی راحت قابل کنترل و جمع کردن است این اتفاق در حاشیه راهپیمایی با شکوه ملت ایران رخ می دهد و تمام رسانه های بیگانه به جای پرداختن به حضور با شکوه ملت ایران به بررسی این حادثه که ممکن است چند نفر آن را سازماندهی کرده باشند می پردازند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره بررسی های دقیق و بی طرفانه در رسیدگی به این حادثه خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس کاملا بی طرفانه و بدون توجه به شخصیت و جناح ها سعی کرد یک کار علمی و فنی و دقیق انجام دهد و ریشه این نوع حرکات را معرفی کند امیدواریم دستگاه های قضایی و اجرایی کشور با کسانی که در این ماجرا کوتاهی کردند برخورد کند تا ما شاهد تکرار این نوع حوادث در کشور نباشیم.

۱۳۹۲/۵/۱۷

نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۵/۲۱
از شما محافظه کاران بعيده همچين سايتي داشته باشيد
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...