نسخه چاپی

رای‌اعتماد به كابینه روحانی تا روز چهارشنبه

یك عضو كمیسیون امنیت ملی گفت: امروز وزیر پیشنهادی كشور به كمیسیون امنیت ملی می‌آید تا اعضای این كمیسیون سوالات و ابهامات خود را با وی در میان بگذارند.

به گزارش نما، محمدصالح جوكار نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسي كميسيون امنيت ملي درباره وزراي پيشنهادي اظهار داشت: امروز آقاي رحماني‌فضلي وزير پيشنهادي كشور به كميسيون امنيت ملي مي‌آيد.

وي افزود: تاكنون اعضاي كميسيون امنيت‌ملي سوالات و ابهامات خود را درباره وزراي پيشنهادي اطلاعات، دفاع و امور خارجه مطرح كرده‌اند.

عضو كميسيون امنيت‌ملي گفت: سوالات مطرح شده از وزراي پيشنهادي امورخارجه و اطلاعات نسبت به بقيه وزرا از تعداد بيشتري برخوردار بود و هر يك از اين افراد نيز با در نظر گرفتن وقت كافي به سوالات اعضاي كميسيون امنيت‌ملي پاسخ دادند.

جوكار تصريح كرد: كميسيون امنيت‌ملي نظر مثبتي بر روي سه وزير پيشنهادي اطلاعات، دفاع و امورخارجه دارد و امروز نيز ديدگاه‌ها و نظرات وزير پيشنهادي كشور را بررسي خواهد كرد.

اين نماينده مجلس خاطر نشان كرد: از فردا دوشنبه (21 مردادماه) بررسي صلاحيت وزراي پيشنهادي در مجلس آغاز و تا چهارشنبه همه وزرا مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.

۱۳۹۲/۵/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...